אחרי שלושה ימי חיפושים

סוף טרגי: המטייל בן ה-25 מישראל אותר ללא רוח חיים

גופתו של ינאי רימון, המטייל הישראלי בן ה-25 משדרות, שנסחף לעיני חבריו בנהר השוצף במקסיקו במהלך טיול אחרי צבר, אותרה היום ללא רוח חיים, בתום כשלושה ימי חיפושים (עולם)

ינאי רימון ז"ל (צילום: לפי סעיף 27)

גופתו של ינאי רימון, המטייל הישראלי בן ה-25 משדרות, נמצא היום (שבת) במקסיקו, אחרי כמעט שלושה ימים של חיפושים אינטנסיביים, בהם היה מעורב אף משרד החוץ, באזור נפילתו לנהר.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', רימון, שהגיע לטיול אחרי צבא במקסיקו, נסחף במפל מים ומאז נעלמו עקבותיו. החיפושים החלו בסמוך ליום רביעי בשעת חצות ליל, שעון ישראל, אז על פי הידוע החליק הנער הישראלי מול עיני חבריו, מגובה חמישה מטרים אל מי הנהר השוצפים. החברים ניסו למצוא אותו אולם לא הצליחו.

מפאת השעה המאוחרת, והזמן הקצר שנותר עד רדת החשיכה, החיפושים הרגליים בנהר נמשכו כשלוש שעות והשתתפו בהם חבריו ותושבים מקומיים. במהלך הלילה הפכו החיפושים לאוויריים ורחפן חג מעל האזור. עם שעות הבוקר חודשו החיפושים, עד שגופתו, כאמור, אותרה היום ללא רוח חיים.

קונסול ישראל במקסיקו, שמואל איתן, בשיתוף עם חברת הביטוח PassportCard וחברת MAGNUS איתור וחילוץ, ניהלו את החיפושים בשיתוף כוחות מקומיים. הודעה נמסרה למשפחתו של ינאי רימון.

ממשרד החוץ נמסר: "ביום רביעי בצוהריים שעון מקסיקו התקבל דיווח כי המטייל נסחף במפל באזור העיירה לאס נובס, והוגדר כנעדר. עם קבלת הקריאה נשלחו לשטח כוחות איתור וחילוץ מקומיים. צוות איתור וחילוץ הוטס מהארץ לתגבור החיפושים כולל צוות הפעלה אווירי.משרד החוץ ושגרירות ישראל במכסיקו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה"

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר