גזירות הממשלה

גפני מגיב לדברי אייכלר נגד נתניהו ב'כיכר': "הוא שוגה"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין ואמר כי ח"כ ישראל אייכלר שגה בדבריו בריאיון שהעניק ל'כיכר' בו אמר כי הציבור הפקיר את עתיד התורה באשליות של נתניהו (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ גפני (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

יו"ר יהדות התורה ח"כ גפני אמר בריאיון הערב (מוצ"ש) בתכנית 'פגוש את העיתונות', כי הוא חושב שנתניהו שגה שלא העביר תקציב בממשלת האחדות עם גנץ, ואמר כי "היו לנו ויכוחים בעניין הזה, אני סברתי שהוא שוגה ואמרתי לו את זה. היו את הבעיות שאני לא הייתי מעורב בהן יותר מדי, הנושא של הרוטציה".

גפני אמר כי אייכלר "שגה" בדבריו של בריאיון ל'כיכר' בו אמר אייכלר כי "הפקדנו את עתיד עולם התורה באשליות של נתניהו ארבע פעמים. הוא כל הזמן השלה אותנו, את עצמו בעצם, שאוטוטו הוא הולך לנצח. ארבע פעמים לא מנצחים בחירות. אדם דגול כמו צר'צ'יל אחרי הניצחון הגדול במלחמת עולם השנייה - בגלל מלחמה פנימית במפלגה שלו הוא איבד את השלטון - הוא הלך הביתה.

"אנחנו לא בשביל הישרדותו של נתניהו. אנחנו בשביל הציבור המסורתי שהולך עם נתניהו. אם הציבור המסורתי יעבור מפלגה ויתמוך במישהו אחר אז אנחנו נתמוך בו. אני רוצה שמדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ושהציבור המסורתי יהיה גורם דומיננטי". הוסיף ח"כ גפני.

אייכלר נגד נתניהו

ח"כ גפני סירב לחזור בו מדבריו בריאיון אחר, שהוא עצמו העניק לכיכר, בו כינה את בנט "בוגד". גפני אמר הערב כי "מדינת ישראל מורכבת משני חלקים מרכזיים, מימין ומשמאל. בוחרי הימין בחרו בבנט והוא בגד בהם והעביר את הקולות שלהם לממשלת שמאל".

על כך שכינה את ח"כ מלינבסקי אנטישמית אמר כי "כשיוליה מלינובסקי אומרת שאנחנו טאליבאן בשנה שעברה אולי הייתי שותק, אבל השנה לא עוד - היא אנטישמית".

"אני לא יכול לשבת במליאת הכנסת ולשמוע איך שהיא הופכת את הציבור החרדי לטאליבאן... מלינובסקי יושבת בוועדה בנשוא של שירותי דת, אומרת שהיא לא אוכלת כשר והיא מנהלת שם את הדיונים על רפורמה בכשרות. למשל למה הדבר דומה, שבוועדה לביעור נגע הסמים יעמוד יו"ר שמעשן סמים. אותי בכלל לא מצחיקה ההתנהגות שלה".

על השר כהנא אמר ח"כ גפני: " "שיגיד תודה רבה שלא אמרתי עליו 'המן' שרצה להשמיד את עם ישראל, אמרתי עליו 'אנטיוכוס' שרק רצה שנגיד שאין לנו חלק באלוקי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר