צפו בתקיפה

'שערי צדק': כתב אישום נגד תוקף המאבטח

צעיר תושב ענתא, השתולל וצעק בבית החולים שערי צדק ואף הכה את בראשו בראשו והדף אותו מגרונו. המשטרה עצרה את הצעיר והיום הוגש כתב אישום | תיעוד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התקיפה בשערי צדק (צילום: דוברות המשטרה)

בשעת ליל - לפני כשבוע, אירע אירוע תקיפה חמור בבית החולים שערי צדק בירושלים, כאשר צעיר תושב ענתא, תקף מאבטח. היום (רביעי) הוגש נגדו כתב אישום ע"י התביעה המשטרתית

מכתב האישום עולה כי הנאשם הגיע לחדר המיון ובמהלך הליך הקבלה בפני אחות רפואית, החל לצעוק לעברה.

מאבטח שחש למקום ניסה להרגיע את הנאשם תוך שהסביר לו כי היא עושה את עבודתה, אך הנאשם המשיך בשלו והחל תוקף את המאבטח בכך שהכה אותו בראשו, הדף אותו מגרונו ואיים עליו שישנה לו את הצורה של הפנים.

בסיוע של גורמי רפואה שנכחו במקום, הצליח המאבטח להשתלט על הנאשם, עד בוא השוטרים למקום אשר עצרו את הנאשם והעבירו אותו לתחנת המשטרה שם, קילל ואיים על השוטרים.

חוקרי המשטרה סיימו בימים אלו את פעולות החקירה תוך שמעצרו של הנאשם בן 20, הוארך מעת לעת בבית המשפט.

לאחר שהוגשה נגדו השבוע הצהרת תובע, היום הוגש נגדו כתב אישום על ידי שלוחת המעצרים ביחידת התביעות של מחוז ירושלים ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפת עובד חירום, הפרעה לשוטר ואיומים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, ובפרט נגד אלימות המופנית כלפי צוותים רפואיים, הפועלים מדי יום ולילה להצלת חיים", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר