עולה להתקפה

יו"ר סיעת ש"ס: "בנט אימץ את אומנות לבן הארמי"

העברת תקציב המדינה; הרפורמות בדת ומדינה; המתקפה החריפה על נפתלי בנט ומתן כהנא; המס על החד"פ ותיק אריה דרעי • יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: דודי פלוג. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס ליציבות ממשלת בנט-לפיד לאחר הערת תקציב המדינה, המס על החד פעמי והרפורמות שמבצע השר מתן כהנא בנושאי דת ומדינה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "לפיד ובנט וכהנא וקריב תפסו את אמנות לבן הארמי - כל פעם לשקר".

ניהלת שיחות עם השר מתן כהנא?

"הוא לא מבין את המתווה הזה. ישבתי עם המנכ"ל שלו בוועדה, שאלתי שאלות, הוא פתח עיני עגל. הוא לא מבין מה אני רוצה ממנו. תאמין לי שאם תושיב את כהנא מול המתווה, הוא לא מבין על מה הוא מדבר, צריך לנקד לו את זה.

ח"כ מיכאלי מלכיאלי בריאיון לישי כהן

"בראש הפירמידה, או הכנופיה, נמצא אדון בנט. האיש שרימה את מערכת הבחירות, וכהנא עלה על הכתפיים שלו. יש לו ת"פ בנושא החרבת שירותי הדת, שכרגע מרוויח קולות כאילו נגד החרדים. הוא יודע שזה מתחזק להם את הקואליציה, כי ליברמן וקריב מוחאים כפיים. אמור לי מי חבריך".

הפכתם את בנט וכהנא לסוג של אויבי הציבור החרדי

"לא אויבי הציבור החרדי, אלא אויבי הדת. הם אנשים שמחריבים את הדת. הם מביאים הכרה לרפורמים, הורסים את השבת, הרסו את מערך הכשרות ורוצים להרוס את מערך הגיור. כל מסתנני העבודה בדרום תל אביב יהיו יהודים תוך עשר דקות. אולי זה יביא להם מנדטים. אולי זה מה שמסתתר מאחורי זה – תהיו יהודים ותצביעו לי".

אתה חושב שנפתלי בנט חושב שהסודנים בדרום תל אביב יתגיירו וככה יצביעו ימינה?

"אז למה הוא עושה את זה?".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר