"בגלל הוראת הרב"

מודיעין עילית: מאות משפחות נותרו בשבת ללא חשמל

בליל שבת - לאחר חצות, יותר מאלף משפחות במודיעין עילית, נותרו ללא חשמל. לדברי חברת החשמל: השומר בכניסה לעיר לא נתן לצוות להיכנס - בשל הוראה שקיבל מהרב (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
תמונת ארכיון (אילוסטרציה: הדר סנדרס, מתוך ynet)

בליל שבת קודש, לקראת השעה 01 בלילה, נפל החשמל במספר שכונות בעיר מודיעין עילית ואלף משפחות נותקו מהחשמל.

המקרה התרחש בשל תקלה בקו מתח גבוה בעיר מודיעין עילית, חברת החשמל הוזעקה למקום כדי לתקן את התקלה ולמנוע עגמת נפש מהמשפחות.

אך לדברי חברת החשמל, הצוות שלהם הגיע מיד לתקן את התקלה, אך נחסם על על ידי אחד השומרים, שהבהיר להם, כי בשל הנחיית הרב, הוא לא יאפשר את כניסתם לעיר. גם המשטרה שהגיעה למקום, כך לדברי חברת החשמל, לא הצליחה להכניס את הצוותים לעיר.

עם צאת השבת, צוותי חברת החשמל שבו למקום כדי להחזיר את החשמל לתושבים. פניית 'כיכר השבת' לחברת החשמל, מתי יחזור החשמל לעיר, עדיין לא נענתה.

תושב מודיעין עילית תיאר ל'כיכר השבת' את השבת שחווה: "מדובר בסיוט שאין כדוגמתו. היינו עם ילדים קטנים בבית, שרעדו מקור ומפחד. אני בהלם מטענת חברת החשמל, אני בטוח שהיה מדובר בפיקוח נפש".

אורן הלמן, סמנכל לקוחות ושיווק, אמר בתגובה: "לצערי פעם אחר פעם אנו נתקלים במצב שבו מונעים מעובדי חברת החשמל שמגיעים לישוב מיד עם קבלת דיווח על פגיעה באספקה, להיכנס ולתקן תקלות ולהחזיר במהירות את אספקת החשמל הסדירה ללקוחות. ככל שזה תלוי בחברת החשמל היא תמשיך לפעול בכדי לתת שירות מהיר ואיכותי ואני מצפים מהרשויות לשייע ולשתף פעולה לרווחת התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר