חסימת האב השכול

שיקלי וח"כים נוספים "חסמו" את רה"מ בנט

זעם ברשת: ראש הממשלה בנט, חסם ברשת החברתית את האב השכול, שהיה מגדולי תומכיו בבחירות. בעקבות כך, חברי כנסת יצאו ביוזמה, לחסום את בנט ברשת החברתית (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בנט. חסם את האב השכול (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)

ראש הממשלה נפתלי בנט, ממשיך לחסום ברשתות החברתיות כל מי שכותב ביקורת נגדו. היום (ראשון), בנט חסם גם את האב השכול הרצל חג'אג'.

הרצל חג'אג', העלה צילום מסך מהחסימה של בנט וכתב: "גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט שידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשיו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו, עם רע"מ תומכי המחבלים. הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט, וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".

חברי כנסת ממפלגות הימין, שנחשפו לציוץ של חג'אג', הודיעו כי בתגובה, הם חוסמים את ראש הממשלה בנט.

חבר הכנסת סמוטריץ', חסם את בנט וכתב: "בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. התשובה שלי היא לחסום אותו בחזרה, אתם מוזמנים גם". חבר הכנסת אוריאל בוסו, חסם אף הוא את בנט וכתב: "מזדהים עם משפחות השכול".

חברי הכנסת חוסמים את בנט

גם חברו של בנט למפלגת ימינה, חבר הכנסת עמיחי שיקלי חסם את בנט וכתב: "לא חוסמים הורים שכולים, בטח לא כאלו שסייעו לך להתמנות לתפקיד ראש הממשלה". חברת הכנסת שטרית כתבה: "מי שחוסם משפחות שכולות שתמכו בו, הוא פחדן ושקרן ולכן אני חוסמת אותו".

גם חברי הכנסת, יואב קיש, גלית דיסטל-אטבריאן, אסנת מארק ואופיר כץ חסמו את ראש הממשלה.

פעילי הרשת אריאל אלחרר ויגאל מלכה, שכבר בשבוע שעבר יצאו בקמפיין נגד החסימות של בנט, אומרים ל'כיכר השבת': "כעת נמשיך בקמפיין שלנו, רק מכיוון אחר, נדאג שכמה שיותר אזרחים יחסמו את בנט, שחוסם משפחות שכולות שהלכו אחריו באש ובמים ובזכותם הוא נבחר לכנסת ועבר את אחוז החסימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר