"התנהלות שערורייתית"

ח"כ דוד אמסלם במכתב חריף ליו"ר הרשות

ח"כ דוד אמסלם במכתב תלונה חריף ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ובו דרישה לחקור ולטפל שלדעתו מהווה "הפקרות וחוסר אתיקה בחברת החדשות של ערוץ 12" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ח"כ אמסלם (צילום: ‎Olivier Fitoussi/Flash90)

חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) שלח הערב (שני) מכתב תלונה חריף לגב' יוליה שמאלוב-ברקוביץ', יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ובו דרישה לחקור ולטפל שלדעתו מהווה "הפקרות וחוסר אתיקה בחברת החדשות של ערוץ 12".

כזכור, אמסלם, בתמלול לא מדוייק הואשם כי קרא "לכלוא שמאלנים במכלאות", התמלול עורר סערה ברשת ולטענות רבות כלפיו, אמסלם בתגובה הבטיח בראיון לרדיו 'גלי ישראל' כי בכוונתו "לתבוע את ערוץ 12 והעיתון דה מרקר, קושמרו יחטוף תביעה אישית". כעת הוא נוקט בצעד הראשון.

במכתב אותו שלח כתב: "אני רואה מקרה זה בחומרה רבה, ואכן יש בכוונתי לטפל בו באמצעות הערכאות הרלוונטיות. אולם, היות ומדובר בערוץ תקשורת שאמור לעבוד ולהתנהל תחת כללי אתיקה והגינות מקובלים, אני רואה את התנהלותו של מר קושמרו במקרה זה כשערורייתית, פוגענית ולא מקצועית בלשון המעטה", כתב.

אמסלם מבקש מהיו"ר: "במסגרת הסמכויות שניתנו לך על פי חוק, תיכנסי לעובי הקורה ותבדקי לעומק את המחדל הביזיוני שחברת החדשות של ערוץ 12 ומר קושמרו התנהלו בו. לעניות דעתי, הם אינם עומדים אפילו בכללי האתיקה המקובלים בעיתון בית ספרי..."

"על חשיבות בדיקת הנושא, כאמור, אין טעם להרחיב צפה להתייחסותך ולתשובתך המהירה", כתב לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר