"אולי הערבים רוצים" • צפו

ליצמן הסביר: זו הסיבה שאלקין נוקם בחרדים

לאחר שאלקין הסביר כי ביטל את תוכנית הדיור בקרית גת לחרדים, בגלל ש"ליצמן סירב להיפגש איתי", ח"כ ליצמן עולה למתקפהה נגד אלקין ומסביר מדוע הוא נוקם? • צפו (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נוקם בחרדים. יעקב ליצמן (צילום: ערוץ כנסת)

שר השיכון לשעבר וחבר הכנסת יעקב ליצמן, עלה היום (רביעי) לנאום במליאת הכנסת, על הצעת החוק שלו - לעלות את קצבאות הילדים בשלושים אחוזים.

לאחר שהצעת החוק נפלה, ליצמן עבר לתקוף את שר השיכון זאב אלקין, שאתמול הסביר את הנקמה שלו בחרדים, בכך ש"רציתי לעשות חפיפה עם שר השיכון הקודם ליצמן אבל נעניתי בסירוב".

ליצמן לא נותר חייב, והיום הוא תקף את אלקין בזעם ואמר: "למה הוא נוקם בנו? הוא רץ אחרינו כמו מטורף בבחירות האחרונות בירושלים, לא נתתי לו חפיפה, ועכשיו הוא נוקם בנו. אלקין, נמצא כבר במפלגה החמישית שלו, אולי אתם הערבים רוצים לקחת אותו?".

"בלי בושה", הוסיף ליצמן, "הוא אישר דירה אחת בביתר, הוא לא יודע מה זה משרד השיכון, אני עוקב אחרי ההחלטות שלו. אני לא רוצה לפרט יותר פרטים".

השר הזה אלקין צודק לשיטתו, כי הוא לא יודע אף פעם לפני בחירות לאיזו מפלגה הוא הולך", וכאן ליצמן עבר לתאר איפה אלקין כבר היה ואמר: "זה פשוט מצחיק, פעם הבאה שסער לא יעבור את אחוז החסימה הוא ילך למפלגה אחרת. אין לי מושג אם מה שאלקין נוקם בחרדים זה חוקי, אבל וודאי שזה לא אתי"

"ליהדות התורה הוא בוודאי לא ייכנס לרשימה, מה זה שהוא ביטל את העיר שפיר לחרדים רק בגלל שלא ישבתי איתו?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר