באולפן 'כיכר'

ליאור חורב נגד ניר חפץ: "אין חרפה גדולה מזו"

מעמדו של נפתלי בנט; החרמת החרדים; החשש מאיילת שקד; עינוי הדין של אריה דרעי; הקלטות ניר חפץ ומשפט נתניהו • היועץ האסטרטגי, ליאור חורב, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

היועץ האסטרטגי, ליאור חורב, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס ליציבות ממשלת בנט-לפיד, מעמדו של ראש הממשלה נפתלי בנט, התנהלות הסיעות החרדיות, עינוי הדין של אריה דרעי, הקלטות ניר חפץ ומשפט נתניהו. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

הקלטות ניר חפץ: "אין חרפה גדולה מזו. אין ספק שניר חפץ ניהל את ספריית ההקלטות הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית. זו חרפה. זה פוגע ביכולת להגיע לאמון. אין לך את הזכות גם להתפרנס בזכות הלוקח שלך וגם להכין את ההקלטות".

ליאור חורב בריאיון לישי כהן

איילת שקד וממשלת בנט לפיד: "היא החוליה החלשה, היא אולי הטעות המובהקת ביותר של משפחת נתניהו, היא הייתה סגורה בדיל פוליטי מוחלט עם נתן אשל - כניסה לליכוד ללא בנט, שריון מקומה ואחר כך שתתמודד בפריימריז, משפחת נתניהו הטילה על זה וטו. לולי הווטו שלהם לא הייתה קמה הממשלה הזאת עוד בבחירות הקודמות. היא החוליה החלשה".

"היא מאוד נלחשה", הסביר חורב: "בנט מפתח היום קשרים עם יתר סיעות הקואליציה, הוא החליש אותה מאוד ללא ספק. אבל ללא ספק היא החוליה החלשה. היא רוצה להיות חלק מהליכוד, קשה להם עם זה שנפתלי בנט הוא ראש הממשלה".

"אין ספק שכולם שומרים היום על איילת שקד בשבע עיניים. כן, היא תקלה, רוב הקלקולים בממשלה נובעים מנושאים שבהם היא זו שמקטבת", הוסיף.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר