'המבדיל' | כל מוצ"ש

יועץ התקשורת הוותיק בריאיון מרתק • צפו

דודי זילברשלג הפרסומאי, היועץ והאסטרטג מהוותיקים ביותר במגזר החרדי, מתארח בתוכנית 'המבדיל', ומגולל את סיפור חייו המרתק ועל השירותים שנתן לראשי ממשלות • צפו (TV)

זלמן שטוב עם דודי זילברשלג (צילום: כיכר השבת מפיק: איציק אוחנה)

השבוע מתארח בתכנית "המבדיל", בהגשת האמן והיוצר זלמן שטוב, איש התקשורת דודי זילברשלג במסע אל משרד היח"צ הראשון שפתח בשנות התשעים, דרך הפגנת המיליון, זעקת הגיוואלד הפוליטית, ועד לדרכו המיוחדת בחינוך ילדים.

זילברשלג, מקים בשנות התשעים המוקדמות את משרד התקשורת בו נתן שירותים לארבעה ראשי ממשלה ואנשים רבים אחרים.

מכל עשייתו בתחום התקשורת, דווקא תחום הפרסום תפס אצל זילברשלג מקום עמוק יותר, מאחר ותפקיד המשווק הוא להמציא את עצמו בכל פעם מחדש. דוגמה לדבר הוא מביא את המשפט שחתם בזמנו את כרטיס הטלקארד: "שמור וזכור בחיוג אחד", שהביא לגל של דיונים האם מתאים להשתמש במושג קדוש, בשינוי אדרת.

הפגנת המיליון שבאה בעקבות ההסתה הנוראית כנגד הציבור החרדי, זכורה עד היום לכל מי שהשתתף בה. וזילברשלג שהיה אחד מהוגיה מספר בערגה על הכנות המשטרה לגל של אלימות, ולבסוף כשכל הציבור קרא יחד תהילים ושב לביתו בשקט וגרם לקידוש ה' גדול בארץ ובעולם.

הפגנה כזאת היא מעשה חד פעמי, לא משהו שאפשר לחזור עליו שוב ושוב, כיוון שהיא נוגעת עמוק בנפש, ולכן מצריכה צורך מיידי, וכעת דרכו של בית המשפט העליון כבר רכה יותר.

זילברשלג אף יוצא כנגד זעקת הגיוועלד שמשמיעים הפוליטיקאים החרדים שוב ושוב בזמנים האחרונים, וטוען בתוקף שזו לא הדרך, כביכול הממשלה היא זאת שנותנת לנו, וכעת אין לנו, כי הכיס נגמר. לדעתו צריך להתקדם ולהתבגר.

גם בחינוך ילדים, זילברשלג מרגיש שילדים שהבאנו מחייבים אותנו, גם אם ימשכו אותנו מטה. לאחרונה פתח את ביתו לצילומים שערך בנו שדרכו שונה מדרכו של אביו. זילברשלג מספר שלאחר התכנית התקשרו רבים וניסו להבין כיצד לחזק את הקשר בינם לבין ילדיהם שנמצאים במקומות אחרים, ובכך הוא רואה שליחות עצומה.

בתכנית האירוח "המבדיל" מתארחים מידי שבוע, יוצרים, אמנים, אנשי תרבות ודמויות שונות מרחבי העולם, שידברו על נקודות אור שונות שפגשו במהלך חייהם. את התכנית מגיש האמן והיוצר זלמן שטוב, בהקדמה של הבדלה בסגנון קרליבך, וברעיון קצר מתוך הפרשה. שבוע טוב וחורף בריא.

צפו בריאיון המרתק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר