"אעצור את קריב בגופי"

ח"כ משה גפני: "אני מחכה ליום שלפיד יבקש סליחה"

חבר הכנסת משה גפני התייחס להגעתו הצפויה של ח"כ קריב לכותל והתחייב לעצור אותו בגופו; בדיון על ההעברות התקציביות, אמר גפני, כי הוא ממתין לרגע שלפיד יבקש סליחה; צפו (ארץ)

בדיון בוועדת הכספים (צילום: ערוץ כנסת)

במהלך דיון שנערך היום (שני) בכנסת, הודיע יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני, כי יחסום את הגעת ח"כ גדעד קריב לכותל המערבי - בגופו.

לדברי גפני: "אם גלעד קריב מתכוון להגיע בראש חודש לכותל המערבי אנחנו נהיה שם לעצור אותו בגופנו. לא ניתן לחלל את המקום הקדוש ביותר לעם היהודי". כזכור, בראש חודש שעבר המחאה בוטלה לאחר שקריב ברגע האחרון החליט להיענות לבקשת הנשיא יצחק הרצוג ולא לערוך פרובוקציה בכותל.

בדיון אחר בו השתתף גפני בנושא העברות התקציביות בוועדת הכספים, הוא אמר: "אני אצביע בעד ההעברה הזאת, זו העברה של פיקוח נפש, אבל אני רוצה לומר משהו בהקשר הזה, לפני שנה היו בעיות גדולות של הקורונה, לא היו עוד חיסונים, ואנחנו מקבלי ההחלטות פחדנו מה הולך לקרות, והייתה התקפה נגד הקואליציה הקודמת שזה הכל פוליטי".

גפני הוסיף וטען כי הקואליציה של היום טענה אז: "שעושים סגרים ואיכוני שב"כ, "קץ הדמוקרטיה" אמר אז יאיר לפיד, היום ברוך השם יש חיסונים והממשלה הזאת עושה הגבלות והתקשורת שותקת".

"אני מחכה ליום הזה שיעלה יאיר לפיד כאן ויבקש סליחה. על מה אמרת פוליטי? על מה היו כל הדיבורים הללו?. ואני רוצה לומר לגבי האיכונים, האופוזיציה כולה תצביע בעד, לא בגלל שזה משוש חיינו, אבל בתנאי אחד שהקואליציה כולה תגיע להצביע, אם הקואליציה תביא את כולם, אנחנו האופוזיציה נצביע בעד."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר