30 שנים מהרצח • פרטים חדשים

זוג שנעצר אחרי הרצח - לא נחקר שוב אחרי פיצוץ הפרשה

פרשת רצח אדרי לפני 30 שנים: זוג שנעצר ארבעה ימים אחרי רצח אברהם אדרי - שוחררו ומאז לא נחקרו, אפילו אחרי חידוש החקירה. רה"ע העצור לא נחקר אחרי הרצח (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הזוג בזמן המעצר (צילומים: נתי שוחט, פלאש 90)

בחזרה לרצח אבי אדרי: 30 שנה אחרי רצח אברהם אדרי, בית משפט האריך היום שוב את מעצרו של אחד החשודים ברצח.

כעת אנחנו מפרסמים כי ארבעה ימים לאחר הרצח בשנת 1990, המשטרה עצרה בני זוג בחשד למעורבות במעשה הרצח. כעבור 40 ימי מעצר בשנת 1990 הם שוחררו ומאז לא נחקרו שוב, גם לאחר חידוש החקירה בשבועות האחרונים.

בתמונות שמתפרסמות כאן לראשונה מאז הפרסום בשנות התשעים, נראים החשודים מובאים למעצר.

במהלך ימי המעצר של הזוג בשנת 1990 פורסם שהמשטרה חשדה שהגבר העצור הוא זה ששלח את הרוצחים, אלא שהיום מתברר כי לא הוא שלח את הרוצחים.

החשדות שהיו נגד האישה שנעצרה היו שסייעה לרוצחים למשוך את אבי אדרי למלכודת "הרצח". לאחר ששוחררה בשנת 1990 הוכרז כי החקירה הגיעה למבוי סתום.

בתוך כך, בתקופה האחרונה עצרה וחקרה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים שבעה חשודים במעורבות במעשה הרצח שלא נחקרו אחרי הרצח. אחד מאותם עצורים שלא נחקרו: ראש העיר החרדי.

היום בית משפט השלום בירושלים האריך פעם נוספת את מעצרו של אחד החשודים בשלושה ימים, במהלך הדיון אמר נציג המשטרה שמחומרי החקירה עולה שהחשוד היה מעורב ברצח באופן אקטיבי, החשוד בחקירתו טוען שהוא "לא ביצע את המעשה" ובחלק מחקירות שומר על זכות השתיקה, שמו של החשוד כמו של חשודים נוספים בפרשה אסור בפרסום

(נתי שוחט פלאש 90)
(נתי שוחט פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר