נתפסו 'על חם'

בדואים גנבו 'שנאים' בשווי מיליונים - ונתפסו

שני חברי חולייה שחשודים בגניבת שנאים של חברת חשמל בשווי של חמישה מיליון שקלים, נתפסו 'על חם', בעת שנסעו על ה'באגי' שלהם - וגנבו סלילי נחושת של 2 שנאים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השנאים שנתפסו על חם (צילום: דוברות המשטרה)

הפשיעה והגניבות בחברה הערבית והבדואית: שוטרי משטרת ישראל, לכדו בלילה האחרון (רביעי) חברי חולייה שגנבה במהלך החודשים האחרונים שנאים של חברת החשמל בשווי של כ 5 מיליון שקלים, וגרמו להפסקות חשמל נרחבות לתושבים ומשקים חקלאיים.

החשד הוא, כי החוליה גנבה בחודשים האחרונים באזור הדרום, 56 שנאים של חברת החשמל. אומדן הנזק עומד על כ- 5 מיליון ש"ח כשמעבר לגניבה, החולייה גרמה להפסקות חשמל לתושבים ושטחים חקלאיים, ולנזקים נוספים באספקת רשת החשמל.

ימ"ר לכיש ביחד עם יחידת הבטחון של חברת החשמל, אספו ממצאים בשטח שהובילו לפעילות המבצעית שנערכה הלילה באזור מרחב לכיש בהובלת ימ"ר לכיש יחד עם יחידות משטרה נוספות, בהן יס"מ לכיש, יחידת מגן, יחידת יואב, יחידת רקיע והיחידה האוירית.

במהלך הפעילות המשטרתית היזומה, נעצרו 'על חם' 2 מחברי החולייה לאחר שגנבו שני שנאים מעמוד חשמל, פירקו מהם את סלילי הנחושת וניסו להימלט עם השלל ברכב שטח ייעודי עמו הגיעו. לאחר מרדף רכוב ורגלי בשטח ע"י כוחות המשטרה, הם נתפסו ונעצרו.

מהחקירה עולה החשד, כי השנאים נגנבו לצרכי שימוש בברזל או לחלופין מכירת השנאים או חלקים מהם בעבור עשרות אלפי שקלים.

החשודים תושבי הפזורה הבדואית בדרום, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, הועברו לחקירה בימ"ר לכיש ומובאים בשעה זו בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר