טעו בדרך

החסידים שניצלו מלינץ' נסעו לקבר מתתיהו

מיד עם העברתם לשטח ישראל, שני החסידים שנכנסו לראמללה וניצלו מלינץ' נחקרו במשטרה וסיפרו כי היו בדרכם לקבר מתתיהו אך טעו בדרך והמון ערבי הקיף את רכבם (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רכבם של החסידים סוער, אמש (צילום: ערבי, לפי סעיף 27א)

שעות ספורות לאחר שניצלו מלינץ' על ידי המון ערבי אלים בעיר רמאללה, המשטרה חקרה את שני החסידים שנכנסו לשטח A בניגוד לחוק.

בחקירתם טענו השניים כי הם תכננו להגיע להתפלל בקבר מתתיהו סמוך לחשמונאים ולאחר שמישהו הסביר להם כיצד לנסוע הם טעו ונכנסו לרמאללה.

השניים שחזרו לחוקרים וסיפרו כי בשלב מסוים הגיע המון ערבי שהחל להקיף את רכבם, להשליך לעברם אבנים והצית את מכוניתם. בסיום החקירה השניים שוחררו.

כזכור, אנשי מנגנוני הביטחון הפלסטינים הצליחו לחלץ את החסידים, והם הועברו לישראל לידי כוחות הביטחון.

לטענת האזרחים שנכנסו לרמאללה בשוגג, היה זה בעת שהיו בדרכם ליישוב חשמונאים. לטענתם, בעת שעצרו בתחנת דלק באזור ואספו כסף לדלק, שאל אחד מהם ערבי שחלף במקום 'איך מגיעים לחשמונאים בדרך הכי קצרה'. הלה הכווין אותם לכיוון הרשות. "ישר כשהגענו לכיכר, זרקו עלינו בלוקים ואבנים", תיארו.

‏גורם צבאי מסר אמש כי "הישראלים נכנסו עם מכוניתם לרמאללה והגיעו עד כיכר אל מנארה. הפלסטינים זיהו אותם והציתו את מכוניתם. הם הצליחו להימלט ושוטרים פלסטינים פינו אותם".

דובר צה"ל נמסר: "שני אזרחים ישראליים נכנסו לעיר רמאללה. האזרחים יצאו בליווי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בתיאום עם כוחות הביטחון באזור. פרטי האירוע בבדיקה. נדגיש כי הכניסה לשטחי A אסורה ומסוכנת לישראלים".

בהמשך נמסר: "השניים הועברו על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיני לכוח צה״ל במחסום פוקוס שבכניסה לעיר רמאללה. שני האזרחים עברו בדיקה רפואית במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים, וכעת הם מועברים לתחקור משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר