ומה לגבי ישראל?

ארה"ב מזהירה מטיסות למספר מדינות, בהן ירדן וצרפת

המרכז למניעת מחלות בארה"ב עדכן את רשימת המדינות המסוכנות לטיסה בשל נגיף הקורונה ומצרפת לרשימה מדינות כמו צרפת, ירדן טנזניה ואחרים • ומה לגבי ישראל? (תיירות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב מעדכן את רשימת מסוכנות מדינות העולם לקורונה ומצרף לרשימה מדינות חדשות בצל התפשטות מוטציית האומיקרון.

במרכז מחלקים את הרמות ל-4, כשרמה 1 היא הבטוחה ביותר, ו-4, רמת תחלואה גבוהה ומסכנת. לרמה 4 צירף המרכז היום (שני) את צרפת, ירדן, פורטוגל, טנזניה, קפריסין, אנדורה וליכטנשטיין.

כעת, עם עדכון הרשימה, מעל 80 יעדים מוגדרים כיעדים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר - רמת סיכון 4.

לצד זאת, ישראל שומרת על מיקומה ברמה 3, כשכזכור, לפני שבועיים המרכז למניעת מחלות ובקרת מחלות בארה"ב הודיע כי הוא מוריד את רמת המסוכנות של ישראל מרמה 4 - 'מסוכנות גבוהה מאוד' לרמה 3 - 'מסוכנות גבוהה'.

כשישראל הייתה מוגדרת ברמת מסוכנות גבוהה מאוד, ביקשו במרכז לבקרת מחלות שלא לטוס לישראל כלל, אלא אם ישנו צורך חיוני ודחוף - ואם ישנו, לטוס רק לאחר קבלת מנות חיסון.

כעת, רמת החיסון ה'גבוהה', מבקשים במרכז להימנע לטיסה לישראל רק אם הטסים לא התחסנו כנגד הנגיף - אבל אלו שכן התחסנו, יוכלו להגיע בבטחה אל ישראל - שמאוחדת בהגדרה גם עם שטחי הרשות הפלסטינית ורצועת עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר