הרבי הודיע לחסידים:

"האישור להחזקת סמארטפון מוגן- מבוטל"

במהלך 'טיש זאת חנוכה', הודיע האדמו"ר מלעלוב לחסידיו כי האישורים שניתנו עד היום לחסידים להחזקת סמארטפון מוגן מבוטלים, ומעתה כל בקשה לצורך עבודה - תיבחן מחדש (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מלעלוב (צילום: ארי קופרשטוק)

האדמו"ר מלעלוב הודיע אמש (שני) לחסידיו כי האישורים שניתנו עד היום לחסידים להחזקת סמארטפון מוגן מבוטלים, וכי כל אחד אשר יש לו צורך להחזיק מכשיר סלולארי מוגן, בקשתו תיבחן מחדש.

את הדברים הודיע הרבי במהלך 'טיש זאת חנוכה' שנערך אמש בהיכל בית המדרש הגדול בבית שמש, במהלכו אמר הרבי בין היתר כי "יש לנו מלחמה נגד מה שהיוונים רצו לעשות לכולנו, וזה להכשיל אותנו ולהעביר אותנו על הדת, וכי השטן הגיע בתלבושת חדשה, בדמות כלים משחיתים אשר מסוגלים להעביר אותנו על הדת, ואשר על כן כולנו חייבים ללחום בנושא הזה בכל הכוח".

עוד הדגיש האדמו"ר. "אני רוצה להודיע כעת לפני כל עם ועדה כי כל ההיתרים שניתנו עד היום לצורך, בטלים ומבוטלים, וכי אם יש מישהו שרוצה לחדש שוב את ההיתר, יצטרכו לעשות זאת בצורה זהירה ביותר, ובזכות זה ניוושע כולנו בישועות ובזכויות, אשר הכלל זקוקים להם מאד".

יצויין כי דברי האדמו"ר נאמרו ימים ספורים לאחר הפגישה של האדמו"רים והרבנים עם שר התקשורת יועז הנדל, פגישה שבה נעשה ניסיון למנוע שינויים בקומה הכשרה, ושבוע לאחר שאברכים בחסידות ויז'ניץ הפקידו את הטלפונים שלהם אצל האדמו"ר למשך כל ימי החנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר