גזירת המעונות

מקלב: "איווט, למה צבע הכיפה הוא זה שמשנה את הזכאות?"

לאחר הודעת ליברמן, כי יבחן המשך הסבסוד למעונות היום לנשות אברכים מהציונות הדתית, חבר הכנסת מקלב תקף אותו: "אם משהו ניסה להסתיר כי גזירת המעונות זה לעודד תעסוקה כעת יוצא המרצע מן השק" (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אורי מקלב, אמש (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת אורי מקלב, תקף אמש (שני) את שר האוצר אביגדור ליברמן, לאור הדיווח על כך שהוא יבחן את המשך הסבסוד למעונות לנשות אברכים מהציונות הדתית.

"האם מה שאמר היום ליברמן", פתח מקלב ותקף, "כי הוא בוחן אפשרות לסבסוד מעונות יום עבור נשות האברכים מהציונות הדתית, הוא לא גזענות? הם בטח שמעו אותן כאן בכנסת שמדברות בכאב על ההשלכות שלא מאפשרים לבעליהן ללמוד תורה".

מקלב הוסיף: "גם מפלגת ימינה נופלת בסקרים ואנשים לא מצביעים להן, הם מבינים שהם בבעיה בציבור שלהם וצריך לעשות משהו לקראת הבוחרים שלהם. אך הוא אומר גם שלא ייתן לחרדים אלא רק לציונות הדתית, יש אמירה גזענית יותר מכך?! שתי אוכלוסיות אחת כן ואחת לא, צבע הכיפה הוא זה שמשנה את הזכאות? שניהם בעליהן לומדי תורה".

לסיום, הבהיר מקלב, "אם משהו ניסה להסתיר כי גזירת המעונות זה לעודד תעסוקה כעת יוצא המרצע מן השק, הוא אומר במפורש שהוא רוצה לפגוע בלומדי התורה, זה לא חברתי ולא כלכלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר