שר האוצר לשעבר מאשים

כץ: 'ליברמן העלה את המס על החד"פ כדי לשלם לעבאס'

ח"כ ישראל כץ, שר האוצר לשעבר, מאשים באולפן 'כיכר' כי שר האוצר, אביגדור ליברמן, העלה את המס על החד פעמי כדי לפגוע בחרדים ובמקביל כדי להעביר את הכספים למנסור עבאס (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ ישראל כץ, שר האוצר לשעבר, מאשים באולפן 'כיכר' כי שר האוצר, אביגדור ליברמן, העלה את המס על החד פעמי כדי לפגוע בחרדים ובמקביל כדי להעביר את הכספים למנסור עבאס. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "יש כאן כירסום מתמיד ולוקחים נושאים שהיו תמיד שנויים במחלוקת ומביאים אותם בכריכה אחת באמצעות ראש החץ ליברמן מצד אחד, ואחרים מצד שני.

"יש כאן ציר לפיד ליברמן שמביאה בעזרת הקואליציה לפגיעה בערכים היהודים. לא היה צריך להעלות מיסים, והסיבה היחידה שליברמן עושה את זה היא כדי להעביר מיליארדים למנסור עבאס, וכדי לפגוע בחרדים".

ח"כ כץ הדגיש: "כמי שהיה בתפקיד והכין בעצמו את התקציב ואת הרפורמות וחוקי ההסדרים, אני רוצה לומר שלא הייתה על השולחן שום הצעה להעלות את מחירי החד פעמי".

אתה חושב שהכסף ממיסי החד הפעמי הולכים ישירות למנסור עבאס?

"חד משמעית. אני שהכנתי את התקציב קיבלתי הצעות שונות להעלאת מיסים שאותם זרקתי למגירות האדומות. יש לנו עודף של מיליארדים כתוצאה מהצמיחה ומהניהול שעשינו, ולכן נושא החד פעמי מיועד כדי לפגוע בחרדים".

אתה אומר שבמהלך הכהונה שלך כשר אוצר לא עלתה אף פעם הצעה להטיל מס על מוצרי חד פעמי?

"חד משמעית. היו הצעות אחרות למשל להטיל מס על ביקור אצל רופא, הצעות שגנזתי כמובן. גם נושא המעונות שלא יצא עדיין לפועל, הוא כולו אילתור שנעשה ע"י ליברמן במטרה לפגוע בציבור החרדי ולהעביר כספים לעבאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר