נוח יותר לשימוש

כך תשיגו את הגרסה ה'סודית' של וואטסאפ

וואטסאפ ממשיכה בעדכונים: אפליקציית המסרים הפופולארית ממשיכה בחידוש ועדכון האפליקצייה והפעם מתמקדת בגרסת המחשב של היישומון כשהשיקה תוכנת בטא 'סודית' (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
כך תשיגו את הגרסה ה'סודית' של וואטסאפ (צילום: שטארסטוק)

וואטסאפ ממשיכה בעדכונים: אפליקציית המסרים הפופולארית ממשיכה בחידוש ועדכון האפליקציה והפעם מתמקדת בגרסת המחשב של יישומון.

'וואטסאפ' השיקה גרסת בטא לתוכנת המחשב, התוכנה לא מחליפה את התוכנה הקיימת אך מציעה גרסה שונה ומעניינת שכאמור, לעת עתה מוגדרת כבטא.

התוכנה מעוצבת אחרת מהתוכנה המקורית ואף מוצגת בצבעים שונים מאלו שמאפיינים את יישומון - הירוק המוכר, כמו כן, לעת עתה היא מוגבלת בחלק מהאפשרויות.

כך לדוגמה, אחת מהאפשרויות שצברו תאוצה במגזר החרדי אלו הסטטוסים המוכרים, כשתופעת 'אושיות הסטטוסים' ממשיכה לצבור תאוצה, אך בתוכנה החדשה טרם ניתנת האפשרות לצפות בהם, גם את ה'סטיקרים' המוכרים לא ניתן לשלוח דרך הגרסה החדשה.

העיצוב הכללי של התוכנה נוח יותר לשימוש במחשב, בכדי להעביר, למחוק או לבצע פעולות על הודעה כלשהיא יש להקיש עליה במקש ימני מה שמאפשר ביצוע פעולות בנוחות מרבית, זאת לעומת ממשק התוכנה העכשווי.

כמו כן, ישנן תכונות רבות נוספות ופיצ'רים שימושיים קטנים נוספים, כך לדוגמה, ניתן לשלוח 'ציור' ישירות מהתוכנה, תכונה שלא הייתה אפשרית עד היום באף גרסה של האפליקציה. בנוסף, התוכנה מאפשרת העלאת קבצים גדולים מ-16 מ"ב, מגבלה שהקשתה על רבים.

כאמור, לעת עתה התוכנה מוגדרת כגרסת בטא כשעדיין לא ידוע איך תנהג חברת 'מטא' בהמשך ואם תמזג את התוכנה עם התוכנה המקורית, או שתאפשר למשתמשים לבחור בגרסה המועדפת עליהם.

בצד התוכנה מופיע לחצן ה'פידבק' שמאפשר למשתמשים לדווח ולעדכן על באגים או שיפורים נצרכים בתוכנה, בכדי להוריד ולהתנסות בגרסה החדשה יש צורך בהפניה ישירה אל הקישור, אותה ניתן להשיג כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר