בת השנתיים שנחנקה

"יש כוח בתפילה"; אביה של הפעוטה מתחנן

"אפשר לשנות את המצב של בתי שנמצאת בבית החולים במצב לא פשוט", אמר המו"צ מקריית גת והתחנן לציבור שיתפללו עבור בתו שבמצב קשה לאחר שנחנקה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בבית החולים, במצב קשה. ארכיון (צילום: Edi Israel/Flash90)

המו"צ הרב שמעון אסולין, מבית ההוראה הלכה למעשה, אביה של הפעוטה אדל בת השנתיים מקריית גת, שנחנקה משרוך ביום שלישי השבוע, בחצר גן הילדים שבו שהתה והובהלה לבית החולים במצב אנוש, מתחנן לציבור שיתפללו.

האב מתחנן להתפלל

התפללו עבור התינוקת אדל בת עדי לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל!

בהודעה קולית ששיגר אביה של הפעוטה, הוא מתחנן: "לכל החברים ועם ישראל, אני מבקש לעצור הכל כדי להתפלל עבור הבת שלי, עכשיו המצב שלו לא כל כך טוב", אמר האב בקול בוכים".

"יש כוח בתפילות", הוסיף האב ואמר, "אפשר לשנות את המצב, אם לאה הצליחה לשנות סדרי בראשית בכוח התפילה, גם אנחנו יכולים".

"אני מתחנן אליכם, תתפללו עבור הבת שלי הקטנה", אמר האב והודה למי שמתפלל.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', פעוטה כבת שנתיים ששהתה בגן חרדי בקריית גת עברה הבוקר החייאה, זאת לאחר שנחנקה תוך כדי שהותה בחצר הגן משרוך של בגד. הילדה פונתה לבית החולים כשהיא מוגדרת במצב אנוש.

בעקבות המקרה נעצרה לחקירה המטפלת החרדית, בשנות השלושים לחייה, בידי משטרת ישראל והובאה לחקירה בעקבות פציעתה הקשה של הפעוטה.

ממשטרת ישראל נמסר: "חוקרי המשטרה שהגיעו למעון, עיכבו בשלב זה אישה (שנות ה 30) מצוות המעון שהייתה אחראית על קבוצת הילדים בזמן המקרה".

שלמה רוטשילד, חובש באיחוד הצלה שהגיע לגן וטיפל בפעוטה, סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי היא נחנקה מהשרוך של הקפוצ'ון. הענקתי לה סיוע ראשוני (ביצוע פעולות החייאה) ולאחר שמרבה הנס חזר דופק היא פונתה במצב קשה ויציב למרכז הרפואי ברזילי באשקלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר