דיין האמת

מחשובי המחנכים: הגאון רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל

אבל בקרלין סטולין עם היוודע פטירתו הפתאומית של הגאון החסיד רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל, מזקני וחשובי החסידים ומדמויות ההוד בעיר ירושלים, בן 88 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל בירושלים ובחסידות קרלין סטולין עם היוודע הבוקר (שישי) פטירתו הפתאומית של הגאון החסיד רבי מאיר לייב שפירא זצ"ל, מזקני וחשובי החסידים ומדמויות ההוד בעיר ירושלים, בן 88 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד לאביו הרה"ח רבי שמעון זיידל שפירא זצ"ל, ובחייו הוא התגורר במשך שנים רבות ברחוב צפניה בירושלים. במשך עשרות שנים הוא זכה לחנך אלפי תלמידים בבית הספר של החינוך העצמאי, שם שמו הלך לפניו.

בקרב המשפחה מספרים ל'כיכר השבת' כי רבי מאיר לייב זצ"ל היה אדם שכולו תורה וחסידות, אשר היה לומד בהתמדה וברציפות בבית המדרש, חסיד אמיתי אשר היה דבוק לרבותיו, איש משפחה וסבא אהוב שהאיר פניו לכל אחד עד ליומו האחרון.

בשבת האחרונה עוד זכה המנוח לשבות יחד עם אלפי החסידים בבית המדרש דחסידי קרלין בגבעת זאב לרגל 'שבת חנוכה'.

בחודשים האחרונים הוא התגורר בבית אחד מבניו בשכונת רמות בירושלים, והבוקר הוא התמוטט בפתאומיות, והשיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו, דור ישרים מבורך, בנים ובנות, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות.

הלווייתו תצא היום - ערש"ק פרשת ויגש בשעה 12:40 מרחוב האתרוג בגבעת זאב, דרך רחבת בית המדרש קרלין סטולין ברחוב אבינועם ילין בירושלים, להר המנוחות שם הוא יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר