ומה הגיב ביבי?

טראמפ נגד נתניהו: "אני התאכזבתי ממנו"

בריאיון לספר חדש אמר נשיא ארה"ב לשעבר כי הוא התאכזב מכך שנתניהו היה "האדם הראשון לברך את ביידן" עוד אמר כי "לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני" (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, Noam Revkin Fenton/Flash90)

טארמפ נגד נתניהו: בריאיון שהעניק נשיא ארה"ב לשעבר לספרו של העיתונאי ברק רביד, אמר טראמפ כי הוא מאוכזב מהתנהלותו של נתניהו.

הנשיא לשעבר טראמפ פתח ואמר כי "אף נשיא לא עשה למען ישראל את מה שאני עשיתי. אפילו לא קרוב". טראמפ תקף את הנשיא ביידן וניסיונות המערב לחזור להסכמי הגרעין ואמר כי "זה אסון. עכשיו ביידן חוזר לעסקה הזו כי אין לו מושג. הישראלים נלחמו בהסכם הגרעין - ואובמה לא הקשיב להם".

כשנשאל טראמפ למה החליט להעביר את השגרירות לירושלים אמר טראמפ כי "ההחלטה הייתה קשורה למערכת היחסים שלי עם ישראל – לא עם ביבי. אלה היו הרגשות שלי כלפי ישראל".

טראמפ תקף בחריפות את נתניהו, שהיה חברו הטוב ואמר "אני אהבתי מאוד את נתניהו" אמר. "אבל היו לנו בחירות במדינה הזאת שנגנבו ונתפרו. בגלל אנשים כמו מיץ' מקונל שהיו טיפשים וחלשים ולא נלחמו למען הנשיא. לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני. לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני. והאדם הראשון שרץ לברך את ג'ו ביידן היה נתניהו. ולא רק שהוא בירך אותו – הוא עשה את זה בסרטון וידאו".

"אם תסתכל על המנהיגים של המדינות האחרות – כמו ברזיל – הוא חיכה חודשים. פוטין. מנהיגים רבים אחרים. מקסיקו. כל אלה הרגישו גם כן שהבחירות נתפרו".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו הגיב לדבריו של טראמפ ואמר כי "מעריך את התרומה של טראמפ לישראל, היה חשוב לברך את הנשיא ביידן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר