צפו ברגעי האימה

ההרוגה בתאונה הקשה: ליאל נמדר בת ה-15

טרגדיה: שבת גיבוש של המחנה החרדי לבנות 'קעמפ שטרנברג', הסתיימה באסון; אחת התלמידות נהרגה בתאונת דרכים, וארבע חברותיה פצועות - וזקוקות לתפילות (דיין אמת)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
רגעי האימה (צילום: מצלמת אבטחה)

ברוך דיין האמת: בתאונה קשה שאירעה הלילה (מוצ"ש) בארצות הברית, נהרגה תלמידה חרדית בת 15, תושבת ניו יורק.

ל'כיכר השבת' נודע כי שמה של התלמידה שנספתה בטרגדיה הוא ליאל נמדר, שהתגוררה עם משפחתה ביישוב גרייט נק, במחוז נסאו שבניו יורק. שעות לפני פטירתה, עוד השתתפה ליאל בשבת גיבוש יחד עם חברותיה, מטעם 'קעמפ שטרנברג' - מחנה חרדי לבנות המשתייך לרשת החינוך 'שמע'.

התאונה אירעה בצומת דרכים ביישוב וודמר, סמוך למקום מגוריה של ליאל, בזמן שנסעה בחזרה הביתה יחד עם כמה מחברותיה. טנדר, שנהגו כפי הנראה היה תחת השפעת אלכוהול, התנגש בעוצמה ברכב שבה נסעו הבנות.

מתנדב חרדי בארגון 'הצלה', שבמקרה שהה בקרבת מקום, הגיע בתוך שניות לזירה המדממת והזעיק תגבורת. נהג הרכב הפוגע נעצר מאוחר יותר הלילה בביתו ונלקח לחקירה במהלכה ייבדק האם נהג באופן מסוכן.

כעת מתגלה כי ליאל איבדה את חייה באירוע הקשה, ואילו ארבע חברותיה פצועות וזקוקות לתפילות ולרחמי שמיים.

מחנה 'קעמפ שטרנברג' פרסם היום (ראשון) הודעת אבל עם היוודע דבר מותה. "אצלנו תמיד שמחים יחד, אך למרבה הצער, לפעמים אנחנו צריכים לבכות יחד. בליל אמש, עזבנו אירוע גיבוש יפהפה שבו שרנו וצחקנו, והיום עלינו לבכות ולהתאבל לאחר שאחת מחניכותינו האהובות נפטרה בתאונה טראגית בדרכה הביתה".

המחנה הציע סיוע רגשי לבנות המחנה שתזדקקנה לכך, על ידי פסיכולוגית מטעם הרשת.

בנוסף ביקשו בקהילה החרדית להתפלל לרפואתן של ארבע חברותיה של ליאל, שמאושפזות בבית החולים: מרים בת אינה פסיה יוכבד, עליזה בת מרים, חנה אליאנה בת נעמי ורחל אסתר בת תמר.

כיתה במחנה הקיץ 'שטרנברג' (צילום: מתוך https://shmacamps.org/)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר