אחרי שחלה בקורונה

טרגדיה: חרדי בן 6 לא התעורר משנתו

ילד כבן 6, ממשפחה חרדית בנתיבות, איבד את ההכרה בביתו הלילה במהלך השינה • כוחות החירום ביצעו פעולות החייאה והבהילו אותו לבית החולים באשקלון במצב אנוש, שם נקבע מותו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock • Edi Israel/Flash90)

ילד בגיל 6, המתגורר בנתיבות, לא התעורר הבוקר בביתו. התברר כי איבד את ההכרה במהלך הלילה. חובשים ופרמדיקים של 'איחוד הצלה' חשו לדירה וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות והבהילו אותו לבית החולים.

לאחר כשעה של פעולות החייאה נאלצו בבית החולים לקבוע את מותו. ברוך דיין האמת.

לדברי שכנים של המשפחה האבלה, הילד שנפטר, אחותו ואחיו סבלו מפרכוסי חום בימים האחרונים ואחותו אף אושפזה. כך לפי דיווח של העיתונאי מנדי ריזל.

מאיר ישראל, חובש איחוד הצלה שהגיע לבית, תיאר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: "למרכז הרפואי ברזילי הובא ילד בן 6 שאיבד את ההכרה בביתו בנתיבות. למרות מאמצעי החייאה בביתו ובבית החולים לצערי, נקבע מותו של הילד".

מדוברות איחוד הצלה מחוז דרום נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על ילד כבן 5 שאיבד את ההכרה בביתו בנתיבות".

על פי הידוע עד כה, בני המשפחה חלו לפני כחודש בנגיף הקורונה (המשפחה לא חוסנה), בבית החולים בודקים, האם מדובר בתסמונת PIMS, שתוקפת ילדים לאחר שחלו בקורונה,, הסיבה הזו נבדקת וייתכן כי הסיבה למקרה החריג, היא אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר