האמירה שעוררה סערה

איווט מסתייג: "אולי הניסוח היה לא טוב, אבל הנתונים נכונים"

ליברמן הסביר היום, כי האמירה שלו אתמול בישיבת הממשלה בנוגע למורי הדרך, נוסחה לא טוב, אבל התעקש שהנתונים שהציג נכונים • על המעונות: עבר בג"ץ, נפרסם היום (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן, היום (צילום: ערוץ כנסת)

בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו היום (שני) בכנסת, התייחס שר האוצר אביגדור ליברמן, לאמירה שלו אתמול שעוררה סערה וכן התייחס לנושא המעונות.

"אולי הניסוח היה לא טוב", אמר ליברמן, "אבל הנתונים נכונים, אנחנו דנים עם משרד התיירות על חבילת סיוע לענף שכוללת מיליוני שקלים להכשרה מקצועית, מקווה שעד יום חמישי נוכל לפרסם חבילת סיוע".

"אני לא רוצה להיות כמו בממשלה הקודמת, שמפזרת כספים לכל מי שמרים את היד. גם התחזיות הכי אופטימיות בשנת 2025 לא רואות אפילו מיליון תיירים".

לגבי "גזירת המעונות", ליברמן לא הרחיב, אך הסביר: "נפרסם את נושא המעונות היום. זה כבר עבר את בג"ץ".

ליברמן אמר על גודל הממשלה שהורחבה אף יותר: "יש מחיר לקואליציה צרה, ולצערי זה המחיר. הייתי מעדיף ממשלה מצומצמת יותר".

על מהלכיו לחוקק חוק שיבטל את מושבו בקבינט הקורונה, אמר ליברמן: "השינוי שלנו שאני לא מנסה לקחת כמה שיותר תפקידים, אלא גם מוותר. יש לי מספיק תעסוקה כשר האוצר"

כזכור, אתמול אמר ליברמן בישיבת ממשלה, כי מורי הדרך צריכים לשקול לשנות מקצוע; "צריך לומר: תתחילו לשנות מקצוע. מארבעה וחצי מיליון תיירים ירדנו ל-200,000, וזה גם כשמסתכלים על התחזיות. חלק לא מבוטל ממורי הדרך כבר שינו תחום".

מורי הדרך הגיבו לליברמן ואמרו כי "המסיכה הוסרה מעל פניה של הממשלה: זו ממשלה מנותקת ואטומת לב, שלא רואה ממטר עשרות אלפי אזרחים ללא שום הכנסה. ממשלה שלא מבינה שהיא זאת שגרמה לזה. מי שצריכים להחליף מקצוע הם שרת התחבורה הכושלת, שאת כשלונה כל אזרח מרגיש כל יום בפקקים, ושר האוצר שזורק ישראלים לגורלם המר. אנו אזרחים שומרי חוק שאוהבים את המדינה ומשמשים שגרירי הסברה שלה- בזמן שהמשק כולו נפתח אנו נותרנו מאחור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר