לאחר שהחלים מקורונה

הטרגדיה במשפחה החרדית בנתיבות: הילד יוסף נעים ז"ל

יוסף נעים בן ה-6, הוא הילד שלא התעורר משנתו בנתיבות; אחותו הגדולה מאושפזת אף היא בבי"ח • יוסף, חלה בקורונה לפני כחודש ומאז הרגיש לא טוב • האבא: "זכינו לגדל נשמה טהורה" (דיין האמת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יוסף נעים ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

טרגדיה קשה בקהילה החרדית בנתיבות: יוסף נעים, בן ה-6, סבל לאחרונה מחום גבוה - לאחר שהחלים מקורונה, והיום (שני) הוא לא התעורר משנתו ומותו נקבע בבית החולים.

כזכור, יוסף ז"ל, לא התעורר הבוקר בביתו, לאחר שככל-הנראה במהלך הלילה איבד את ההכרה. צוותי ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, ופינו אותו לבית החולים תוך כדיש מאמצי ההחייאה נמשכים, אך שם נקבע מותו.

יוסף ז"ל, היה תלמיד כיתה א' בבית הספר 'נתיבות יהודה' בעיר נתיבות. אביו יבל"א, הרב יהודים נעים, נחשב לדמות מוכרת בקהילה החרדית, ששבורה מהאסון הכבד.

מאיר ישראל, חובש איחוד הצלה שהגיע לבית, תיאר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

הרקע לפטירתו של יוסף ז"ל, עדיין לא ברור, לפי הידוע עד כה, לפני כחודש הוא החלים מנגיף הקורונה והוא סבל מחום מתמשך. גם שלוש אחיותיו שהחלימו מקורונה, סובלות בזמן האחרון מחום גבוה והקאות, ופונו לבית החולים. כאשר על פי בית החולים - מצבן מוגדר קל.

יצוין, כי כל הילדים במשפחה נדבקו בקורונה לפני כחודש והחלימו. אב המשפחה, נדבק גם הוא בקורונה, על אף שהיה מחוסן.

בבית החולים ברזילי בודקים האם מדובר בתסמונת PIMS, אשר תוקפת ילדים לאחר שחלו בנגיף הקורונה.

אביו של הילד אמר היום לכלי התקשורת: "השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך".

"זכינו", הוסיף האב, "לגדל נשמה קדושה וטהורה שש שנים וחצי, זכינו למתנה מאת השם יתברך. שש שנים וחצי שזכינו. הלכנו לגדל נשמה כזאת קדושה".

סבו של הילד, סיפר היום ל'חדשות 13', "כל משפחתו של יוסף, הייתה בזמן האחרון עם חום והבת הגדולה (בת 10) הייתה מאושפזת אתמול בלילה בברזילי שבאשקלון".

"אתמול בלילה", סיפר הסב, "היה לחלק מהמשפחה חום גבוה והבת הגדולה החלה לפרכס והיא פונתה לבית החולים, היום, הגעתי לבקר בבית והבן שלי צועק לי 'עושים החייאה על יוסף' ואז התברר שהביאו אותו לבית החולים בלי דופק ונשימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר