התנצלות בפרהסיה

הרב מוטקה בלוי התנצל בפני מרדכי בן דוד • צפו

לאחר שנים של מאבקים, איומים וחרמות כנגד הופעותיו של מרדכי בן דוד, הרב מרדכי בלוי, התנצל בפניו בפומבי בשידור ברדיו; מנחם טוקר ל'כיכר': "מרדכי ימחל לו בלב שלם" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ההתנצלות של מוטקה בלוי (צילום: באדיבות המצלם)

האמת והשלום אהבו: לאחר שנים של מאבקים, איומים וחרמות כנגד הופעותיו של גדול הזמר היהודי מרדכי בן דוד - יו"ר ועדת 'משמרת הקודש והחינוך' הרב מרדכי בלוי, התנצל בפומבי.

במהלך שידור חי בתכנית 'זמן אוויר' בהגשת מנחם טוקר ברדיו 'קול חי' אמר הרב בלוי: "אני מבקש ממי שאתה קורא לו 'המלך של המוזיקה', הרב החסיד מרדכי בן הרב דוד ורדיגר החזן המיתולוגי, אם פגעתי בך פעם במשהו שאתה חושב שלא עשיתי כדעת תורה או כדעת הלכה - אני מבקש ממך התנצלות בפרהסיה".

"שנים רבות נלחם הרב בלוי במ.ב.ד לחינם", אומר שדרן הרדיו מנחם טוקר בשיחה עם 'כיכר השבת', "מרדכי בן דוד הוא יהודי קדוש שחיזק עשרות אלפים בקריירה שלו ושר רק מתוך קדושה".

"הייתי קרוב אליו מאד ברגעים קשים של ביטולי הופעות מצד הרב בלוי", מספר טוקר, "פשקווילים והפגנות כנגד בן דוד שמעולם לא הגיב ודיבר נגדו. היום אירחתי את הרב בלוי בשידור ואני שמח שהוא נענה והתנצל מהלב... איך שאני מכיר את מרדכי, הוא ימחל לו בלב שלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר