"חוצפה ועזות מצח" • צפו

ח"כ ארבל: "בעייני ראיתי שגנץ הפר בידוד"

"אנחנו נמצאים באמצע אירוע אפידמיולוגי חמור מאוד", אמר חבר הכנסת ארבל מעל דוכן הכנסת, "ראיתי במו עיניי את שר הביטחון מפר את הבידוד; זו חוצפה ועזות מצח" • צפו (כנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משה ארבל חשף את גנץ (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת משה ארבל, חשף אמש (שני) מעל דוכן הכנסת, כי שר הביטחון בני גנץ הפר את הבידוד ושוחח עם חברת כנסת בן משה, כשהוא ללא מסכה וללא שמירת מרחק; "חילקו פה אלפי דו"חות על הפרות בידוד וכאן בבית הזה, חברי הממשלה עושים מה שהם רוצים", אמר ארבל בזעם.

"יושב בראשות הישיבה אדם שהוא גם רופא (אחמד טיבי. י"כ), אנחנו נמצאים באמצע אירוע אפידמיולוגי חמור מאוד, לפני פחות משעה הגיע שר הביטחון מטיסה בחו"ל במטוס סגור, לפי חוקי המדינה הוא מחויב בבידוד".

"לא התעצלתי", סיפר ארבל על הדוכן, "עליתי לקומת המבודדים - לא שמעתי מעיתונאים, אלא אני ראיתי את השר גנץ מפר את הבידוד, כשהוא יושב במרחק פחות משני מטרים מח"כ יעל רון בן משה, ששוחחה עמו, והוא בלי מסיכה. זו עבירה שהקנס עליה הוא 5000 שקלים".

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אחמד טיבי אמר על כך: "זו טענה חמורה ששווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יו"ר הכנסת יתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראיה, זה שווה בדיקה מעמיקה. עד אז ח"כ יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".

ארבל הוסיף בזעם: "ריבונו של עולם אנחנו באמצע מגיפה, זן האומיקרון משתולל פה, מה קורה לכם? איזה זלזול בחיי אדם ואיזה זלזול בחוקי הבית הזה, ועוד הדוברת שלו מגיבה, תגיד למשה ארבל שימצא במה להתעסק, איזו חוצפה איזה עזות מצח".

לשכת גנץ בתגובה: "גנץ נהג מאז שהגיע לכנסת לפי הנהלים וח"כ יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר הבידוד".

יצוין, כי חוץ מגנץ, גם ראש הממשלה נפתלי בנט וחברי הכנסת אמילי מואטי וניר ברקת שבו מחו"ל והשתמשו ביציע המבודדים לטובת ההצבעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר