מאבקי האופוזיציה • צפו

ח"כ משה גפני: "אנחנו דרשנו להחריף את ההתבטאויות נגד הממשלה הרעה"

חבר הכנסת גפני, נאם אתמול במליאת הכנסת ותקף שוב את השרים הנדל וכהנא; "מי שדרש את החרפת ההתנהגות של האופוזיציה כנגד הממשלה הרעה הזאת היינו אנחנו, בכלל לא הליכוד", אמר • צפו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
משה גפני בכנסת, אמש (צילום: ערוץ כנסת)

הלילה הסוער בכנסת: יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני נאם אמש (שני) במליאת הכנסת, והסביר, כי מי שעומד מאחורי החרפת ההתנהגות של הקואליציה, זו יהדות התורה ולא הליכוד.

"שואלים אותנו בקואליציה", פתח גפני את דבריו, "למה אנחנו הולכים אחרי ראש הממשלה ומשפחתו, לא ידעתי האם לצחוק או לבכות, האם אתם בקואליציה, מתכוונים באמת ברצינות, או שבכל מקרה אתם לא מבינים כלום בשום דבר ולכן הם אומרים את זה".

"מי שדרש את החרפת ההתנהגות של האופוזיציה", חשף גפני, "זה היה אנחנו, לא הליכוד ולא נתניהו, והסיבה היא פשוטה, אחרי שהכו ופגעו בכל הנושאים הכי חשובים ליהדות; בגיור, בכותל המערבי ובכשרות, אז בטח שצריף להחריף את הצעדים".

"יש בקואליציה הזו, כאלו שמכנים את עצמם דתיים, והם גורמים להרס היהדות. פגעו בכל מה שקדוש לנו, בכל מה שהיה בסטטוס-קוו במדינה הזו מאז הקמתה. הנושא של שבת, הפך להיות נושא שמכים בו. הופכים את מדינת ישראל למדינה לא יהודית, עושים את זה מתן כהנא ויועז הנדל".

"אנחנו באנו לליכוד, בישיבה של ראשי האופוזיציה. ואמרנו להם, אנחנו כלפי שמיא, רוצים לדעת שבמלחמה הזו, אנחנו כאופוזיציה עושים מה שאשפר וביקשנו להחריף. אז למה שואלים אותנו למה אנחנו הולכים אחרי נתניהו?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר