צפו ברגע המעצר

הצתת הרכבים בשמעון הצדיק; שני חשודים נעצרו

לאחר שרכבו של טל ישובייב הוצת שבע פעמים, עצרה המשטרה שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים, בחשד למעורבותם בהצתת כלי רכב באזור שכונת שמעון הצדיק (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר אחד החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה אמש (שלישי) שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים, בחשד למעורבותם בהצתת כלי רכב באזור שכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח) בירושלים.

מוקדם יותר השבוע, התקבל במשטרה דיווח על כך שחשודים הציתו רכב חונה באזור שכונת שמעון הצדיק שבמזרח ירושלים ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה פתחו בסריקות אחר החשודים ונפתחה חקירה במשטרה.

במסגרת החקירה, אמש עצרו שוטרים שני חשודים בחשד למעורבותם במעשה. לפי החשד, המעשה כלל הצתה וגרימת נזק לרכבו של תושב האזור. שני החשודים שנעצרו הועברו לתחנת המשטרה להמשך החקירה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד כל ניסיון לפגוע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו", נמסר מהמשטרה.

אחד הרכבים שהוצתו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אמש, בעל הרכב שרכבו הוצת כבר שבעה פעמים, טל ישובייב, נשוי ואב לאחד, המתגורר בשכונת שמעון הצדיק בירושלים מזה כשנתיים, סיפר ל'כיכר השבת' כי "הציתו לי את הרכב חמישה פעמים. פעמיים נוספות הציתו רכבים של אורחים שלי, הכל פה בחניה שלי. פעמיים נוספות זרקו לי לבית בקבוקי תבערה, זה היה יכול להסתיים באסון".

לשאלתנו אם הוא חושש לגור בשכונה, הוא השיב: "לא, יש לי בטחון בה' שיהיה בסדר. אנחנו עושים השתדלות מבחינה ביטחונית. בסוף עם ישראל 2000 שנה התפלל לירושלים. אשתי בדיוק אמרה לי השבוע, שסבא שלי רצה לגור בירושלים ולא זכה. המדינה משלמת לי את הנזקים של שריפת הרכבים. בדיוק אתמול כשהתעסקתי עם השריפה של הרכב הזה נכנס לי הפיצוי על הרכב הקודם.

"בכל פעם מגיעים שוטרים. הרבה פעמים גם זורקים לי בקבוקי צבע על הרכב והבית, הלכתי למשטרה עם תמונות של מי שעשה את זה, הוא גר פה מולי, צעיר ערבי, יש לי גם מצלמות אבטחה. המשטרה לא עשתה כלום. רק אחרי זה כשהוא שרף את הרכב עצרו אותו ואת החבר שלו. הוא נמצא במעצר בית פה מולי במקום הפשע, הוא פה יושב בחלון צוחק עלי ומקלל, זה בדיחה. החשוד השני עדיין עצור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר