לקראת הפגנת המיליון?

חב"ד מצטרפים למאבק על הכותל: "למנוע בכל מחיר"

ראש בית הדין העליון של חסידי חב"ד, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי פונה היום לכל נציגי היהדות הדתית והחרדית בכנסת למנוע בכל מחיר כל פשרה בנושא הכותל (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב חותם על המכתב (צילום: ללא קרדיט)

לקראת הפגנת המיליון? ראש בית הדין העליון של חסידי חב"ד וזקן רבני ארץ ישראל של חב"ד, הגאון הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, פונה היום (רביעי) במכתב לכלל הנציגים - למנוע בכל מחיר כל פשרה בנושא הכותל המערבי עבור הרפורמים.

במכתבו כותב הרב ירוסלבסקי ש"חוב קדוש למנוע למסור חלק הכי קטן ממקום מקדשינו כדי לחללו בעניינים שהם היפך הקדושה ולא שייך כאן שום פשרה וכיוצא בזה רחמנא ליצלן".

בהמשך כותב הרב ירוסלבסקי נגד כת הרפורמים "מספיק חורבנות גרמו לעם ישראל, וחוב קדוש לעשות כל שבידינו למנוע פגיעה בקודש וחוב לכל מי שיכול לעשות הכל כדי למנוע חילול הקודש".

יצוין, כי הרקע למכתב, הוא בשל פגישה שהתקיימה היום במעונו של הגר"י ירוסלבסקי, עם ראשי מרכז ליב"ה ובראשם המנכ"ל אורן הניג - שנלחמים ברפורמים ובכל מה שקשור לזהות היהודית בארץ ישראל.

הרב והעסקנים, ושוחחו ארוכות עם הרב על ניסיונות הרפורמים שהתגברו בתקופה האחרונה להכניס את התכנים שלהם ולקעקע כל דבר שבקדושה. הרב חיזק את ידיהם על הפעילות המבורכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר