מזל טוב!

אחרי שלושה בנים: ישי ויעל ריבו חובקים בת

לקראת בוקר, לזמר ישי ריבו ורעייתו יעל, נולדה ילדה רביעית, בשעה טובה ומוצלחת • הזמר ריבו, הנעים את תהליך הלידה בשירה וסיפר כי הלידה עוררה השראה לשניים משיריו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ישי ריבו עם בתו (צילום: פייסבוק)

מזל טוב: הזמר והיוצר המפורסם ישי ריבו ורעייתו יעל, חבקו היום (רביעי) בת ראשונה לאחר שלושה בנים, בשעה טובה ומוצלחת.

התינוקת נולדה במשקל 2.995 בשעה 3:08 בלילה. הזמר ריבו, הנעים את תהליך הלידה בשירה וסיפר כי תהליך הלידה העוצמתי הוא מאורע נסי שעורר השראה רבה לכתיבת שניים משיריו המוכרים: 'תוכו רצוף אהבה' ו'מקשה אחת זהב'.

ריבו כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "חסד שלם! לקראת סוף הלילה זכינו לחבוק לראשונה בת מתוקה ואהובה. תודה ליעל שלי הגיבורה שלי שצלחה את הלידה הלא פשוטה הזאת במסירות. את השראה! תודה לצוות המסור של 'שערי צדק', הרגשנו את המקצועיות ובעיקר את הלב החם והאכפתי".

עוד הוסיף וכתב: "תודה לכם על האהבה והברכות ועל החיבוק שאתם שולחים לנו מכל כיוון שתזכו כולכם בקרוב לחבק שפע משלכם בכל תחום ועניין. ותודה לאדון עולם על כל החסד ומתנות החינם הכל כך יקרות".

צוות המיילדות בבית החולים 'שערי צדק' אומרים כי זו לא הלידה הראשונה של בני הזוג אותה הם מלווים: "זה נחמד ללוות הורים בתהליך הלידה יותר מפעם אחת, בכל פעם החוויה היא שונה לחלוטין ואנו שמחים לתמוך בשלב המיוחד כל כך בתהליך בניית המשפחה. מאחלים לזוג בריאות והרבה נחת מהילדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר