"גנץ הפר בידוד"

המאומת מלשכת גנץ: נדבק ב'זן האומיקרון'

בלשכת שר הביטחון, הודיעו היום כי אחד מאנשי הצוות שלו, שחזרו איתו מארה"ב, נדבק בנגיף הקורונה. כעת התברר, כי איש הצוות נדבק ב'אומיקרון' • ארבל: "גנץ הפר בידוד" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המאומת מלשכת גנץ: נדבק ב'זן האומיקרון' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מוקדם יותר היום (רביעי) פורסם כי אחד מאנשי הצוות של שר הביטחון בני גנץ שהיה איתו בטיסה נדבק בקורונה. כעת, על פי הדיווח ב'חדשות 12', מתברר כי המאומת נדבק בזן האומיקרון.

"אחד מאנשי הצוות של שר הביטחון אובחן הבוקר בבדיקה השלישית (לאחר שלושה ימי בידוד ושתי בדיקות שליליות) כחיובי לקורונה", מסרו מלשכת משר הביטחון מוקדם יותר היום.

"כמשנה זהירות", הוסיפו בלשכת שר הביטחון, "ולאחר התייעצות עם משרד הבריאות, שר הביטחון ימשיך בבידוד עד לקבלת תשובת בדיקת הריצוף ובדיקה נוספת שיקיים איש הצוות".

"יודגש כי איש הצוות לא ישב בקרבת השר במהלך הטיסה ולא אובחן כחולה בבדיקה בנתב"ג או בבדיקה שקיים טרם ההמראה מארה"ב לישראל", נמסר מלשכת גנץ.

כזכור, שר הביטחון חזר להצבעות בכנסת ביום שני, וחבר הכנסת ארבל עלה לדוכן המליאה והתריע כי שר הביטחון הפר את הבידוד והוא מסכן את חייהם של עובדי הכנסת.

כזכור עוד, בטיסת ראש הממשלה מאיחוד האמירויות לישראל, התגלה אתמול כחולה מאומת לנגיף הקורונה. עם קבלת המידע, פנתה לשכת ראש הממשלה למשרד הבריאות, כדי לקבלת הנחיות מפורטות.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "בהתאם לנהלי משרד הבריאות ועפ"י התכנון, כלל אנשי פמליית רה"מ, לרבות ראש הממשלה, שוהים כעת בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר