מאבקי הדת

אריה ארליך: הציון לסיעות החרדיות הוא אפס

מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים במגזר החרדי; הציון למאבק הסיעות החרדיות נגד הממשלה ופגישת השר יועז נדל והרבנים • עורך מוסף המגזין ב'משפחה', אריה ארליך, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: דודי פלוג. מפיק: איציק אוחנה)

העיתונאי אריה ארליך, עורך מוסף 'המגזין' בעיתון 'משפחה', התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למתנגדי החיסונים במגזר החרדי והאיומים על הרבנים, למאבק הכושל של הסיעות החרדיות נגד הרפורמות בדת ומדינה ופגישת השר יועז הנדל עם הרבנים. צפו בריאיון המלא.

בנושא פגישת הנדל והרבנים, תקף ארליך את העסקנים שארגנו את הפגישה ואמר: "העסקנים שארגנו את הפגישה הזאת - אשמים בביזוי של כבוד חכמים שנעשה. גם בעולם הדיפלומטי מקובל שכאשר שני אישים דיפלומטיים נפגשים - מתאמים מראש מה הנושאים, מגיעים להסכמות מראש. כאן הובילו את גדולי התורה אל תוך מארב תקשורתי מתוכנן של שר התקשורת".

אריה ארליך בריאיון לישי כהן

"זה אומר שמי שניהל את זה אלו חבורת עסקנים רשלנית", הוסיף עורך מגזין 'משפחה': "לא איכפת להם מכבודם של גדולי התורה, הם יודעים מה האג'נדות של השר, והוא פשוט בחוצפה קיבל אותם ללא כיסוי ראש, 'חינך אותם' כביכול. זה היה ביזיון גדול, זה תלוי על צווארם של אותם עסקנים חסרי הבנה.

לדבריו: "אנחנו לא יכולים למחול על כבודם של גדולי הדור, מי הוא אותו שר שיומר לאדמו"ר מויז'ניץ 'כן עגלה ריקה, לא עגלה ריקה', החוצפה הזאת של שר, שלצערי נתקל בסוג של שיתוף פעולה של עסקנים, זה העליב אותי כחרדי".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר