תיעוד נרחב

מאות ליוו למנוחות את האברך הצעיר הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל

מביתו במודיעין עילית, יצאה הלווייתו של האברך בן ה-34 הרב אברהם רוזנשטיין, שנפטר בדמי ימיו לאחר מחלה קשה • בניו היתומים אמרו את הקדיש • גלריית תמונות מההלוויה (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
ההלוויה במודיעין, היום (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

מאות בני אדם, בני משפחה, חברים ומכרים ליוו היום (ראשון) בצהרים למנוחת עולמים את האברך הצעיר הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל, שנפטר בדמי ימיו לאחר מחלה קשה, כשהוא בן 35 בלבד.

בהלוויה, שיצאה מביתו שברחוב רשב"י במודיעין עילית, נשאו הספדים קצרים. ילדיו היתומים אמרו את הקדיש, ולאחר מכן ליוו המשתתפים את המיטה במשך דקות ארוכות.

כפי שסופר ב'כיכר השבת', המנוח נולד בבני ברק לאביו יבלחט"א הרה"ח רבי אריה רוזנשטיין, ובצעירותו למד והתחנך במוסדות ויז'ניץ. לאחר נישואיו הוא עבד במשך מספר שנים ברדיו 'קול ברמה' כעורך של המהדורה המרכזית ולאחר מכן עבר לעבוד במשרד הפרסום 'אפיקים'.

מכריו בקהילת חסידי ויז'ניץ מספרים על ר' אברהם ז"ל שהיה מאיר פניו לכל סובביו, קובע עיתים לתורה, ואבא מסור לילדיו, אשר חלה לפני למעלה משנה במחלה הידועה רח"ל, ומאז הוא סבל יסורים קשים ל"ע.

בימים האחרונים מצבו התדרדר עוד יותר ורבים התפללו לרפואתו, עד אשר הלילה השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו, ומכריו הרבים בקהילה.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו וארבעת ילדיו, הורים, אחים ואחיות, דודים ובני משפחה שמבכים את האבידה הגדולה.

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר