פונה לציבור החרדי

מבקר המדינה לעיתונאים חרדים: "יש אפשרות להתלונן"

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן שוחח עם עיתונאים חרדים וציין את הצורך למודעות בציבור החרדי לאפשרות להתלונן: "מתלונה אחת אנחנו מצליחים לשנות דברים גדולים" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות מבקר המדינה)

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן שוחח אתמול במפגש מיוחד עם אנשי תקשורת חרדים והציג דו"חות שונים שהוציא לתועלת המגזר.

בשיחה עם העיתונאים התייחס המבקר בין היתר לדו"ח בנושא העסקה מכילה בשירות המדינה לפיו רק 1.2% מהעובדים בשירות המדינה הם מהמגזר החרדי בעוד שחלקם באוכלוסייה בגיל העבודה עומד על 8% וציין את הפעולות שנקט בעקבות כך גם בתוך משרדו כדי להגדיל את הייצוג החרדי.

אנגלמן ציין כי תלונות למשרד המבקר, שאמון גם על נציבות תלונות הציבור לפעמים יכולים להועיל באופן ישיר. כך למשל הביא דוגמא אודות זוג מבוגר שקיבל חשבונות מופרכים על תשלום ארנונה, בצר להם הם טילפנו לעיריית ירושלים שם אמרו להם שזה המחיר שהם צריכים לשלם וזאת על פי קריטריונים מסוימים. מר אנגלמן שיתף את הנוכחים בפעילות שנקטו אנשי משרדו כדי לאמת את התלונה ולטפל בה. הצוות חייג כלקוח סמוי למוקד העירוני של עיריית ירושלים והתעניין על אותם פרטים של אותו זוג שהתלונן, הבדיקה העלתה כי אכן המידע שנמסר אינו נכון ולאחר פנייה לגורמים הרלוונטיים בעיריית ירושלים הנושא טופל על הצד היותר טוב.

אנגלמן אמר כי הוא קורא למודעות במגזר החרדי לאפשרות להגיש תלונות, ולכוחן של התלונות; "אל מול אוכלוסיות אחרות שיודעות לעמוד על זכויותיהן בדין, האוכלוסייה החרדית פחות משתמשת בכלים שמעמיד משרד המבקר ונציבות התלונות וחשוב להעצים את המודעות לכך. אני פונה ומבקש שתעבירו לכולם את המסר שידעו שיש אפשרות להתלונן. לפעמים מתלונה אחת אנחנו מצליחים לשנות דברים גדולים. נציבות תלונות הציבור במשרדי בנויה כולה על תלונות הציבור וחשוב שגם האוכלוסייה החרדית תהיה חלק מזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר