הישיבה תפונה?

השרה איילת שקד ניחמה את משפחת הנרצח

"אלמנתו היקרה, אתיה סיפרה כמה הוא אהב ללמוד בחומש וכמה חשוב היה לו שהישיבה תמשיך לפעול ולשגשג", כך אמרה שרת הפנים שקד, בצאתה מנחום האבלים (אקטואליה)

איילת שקד מנחמת את האלמנה (צילום: ללא קרדיט)

שרת הפנים, איילת שקד, חבר הכנסת ניר אורבך וראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיעו היום (שני) לניחום אבלים אצל משפחת הנרצח בחומש - יהודה דימנטמן הי"ד.

האברך הקדוש יהודה דימנטמן הי"ד, נרצח בעת שיצא מה'כולל' בישיבת היישוב חומש שבו התגורר, אלמנתו כתבה היום, מכתב לראש הממשלה בנט, בו היא מתייחסת להחלטה, שקיבלה הממשלה, על הריסת היישוב. תחת הכותרת "אל תשלימו את מה שעשו המחבלים", כתבה האלמנה: "קיבלתי כעת בהלם ובחרדה הודעה מחבריי בחומש שאתם מתכוונים להרוס ולגדוע את הישיבה בחומש".

היא הוסיפה: "במקום להעלות זיכרונות ולהתאבל על לכתו והירצחו של בעלי יהודה, אני נאלצת לעצור הכול ולכתוב לכם - אל תשלימן את מה שהרוצחים התחילו.

שעות ספורות לאחר קבלת המכתב, הגיעו חברי סיעת ימינה כאמור לניחום אבלים בבית המשפחה; לאחר הנחיום שקד כתבה: "הגעתי לנחם את משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח ביום חמישי בידי מחבלים ארורים. הוריו של יהודה העמידו משפחה לתפארת של 12 אחים ואחיות כולם ערכיים, אוהבי העם והארץ וחדורי תחושת שליחות עמוקה למען מדינת ישראל".

"משפחתו", הוסיפה שקד, "סיפרה לי בהתרגשות על מסירות הנפש של יהודה למען ארץ ישראל עם ישראל ותורת ישראל.
יהודה היה הרוח החיה בכל מקום בו נכח, הרקיד את כולם בחתונות והוביל את הטיולים המשפחתיים. אלמנתו היקרה, אתיה סיפרה כמה הוא אהב ללמוד בחומש וכמה חשוב היה לו שהישיבה תמשיך לפעול ולשגשג"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר