בהלת האומיקרון

בשל הנגיף: המגזר הציבורי ב-50% נוכחות

בשל התפשטות זן האומיקרון, הממשלה אישרה מעבר ל-50% נוכחות במקום העבודה במגזר הממשלתי והציבורי. ההחלטה תחל מיום ראשון הקרוב ובינתיים למשך עשרה ימים (קורונה)

(צילום: שאטרסטוק)

בשל התפשטות זן האומיקרון, עם 170 מאומתים רק היום, בהתאם להנחיית ראש הממשלה, נפתלי בנט, אישרו כעת שרי הממשלה (במשאל טלפוני) את צמצום הנוכחות הפיזית להיקף של 50% במקום העבודה במגזר הממשלתי והציבורי.

כחלק מההחלטה, יוכלו מנכ"לי המשרדים ומנהלי יחידות הסמך, ככל שהדבר נדרש, לאשר שהייה של שיעור עובדים גבוה יותר, תוך נימוק ועדכון נציב שירות המדינה.

בנוסף, הוחלט להנחות את הממונה על השכר לפנות לכל הגופים המתוקצבים והנתמכים על מנת שיפעלו בהתאם להחלטה זו, גם לגבי עובדיהם.

ההחלטה תיכנס לתוקף החל מיום א׳, 26 בדצמבר 2021, כ"ט בטבת תשפ"ב, ועד ליום ד׳, 26 בינואר 2022, כ"ד בשבט תשפ"ב, במשרדי הממשלה וביחידות הסמך.

במקביל, קבינט הקורונה יתכנס הערב לאחר כשלושה שבועות בו הוא לא התכנס, כדי להחליט על המשך ההתמודדות עם זן האומיקרון שממשיך להתפשט בישראל במהירות רבה. למרות שיש לציין כי עד כה לא אושפז אפילו חולה אחד שנדבק בזן האומיקרון, כשחלק גדול מהנדבקים אף ללא כל סימפטומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר