בוא נדבר על הזכויות שלכם:

לוחמי הבירוקרטיה מתגייסים למענכם

עם אחוזי הצלחה חסרי תקדים מומחי המרכז למימוש זכויות קוראים לאלה מתמודדים עם מצוקות לבוא ולהתגבר על כל תלאות הבירוקרטיה ולממש את זכאותכם לתשלומים קבועים וכן רטרואקטיביים מביטוח לאומי (זכויות וביטוח)

אנשים חווים קשיים בירוקרטיים עצומים לצד מבוכה רבה - אך יש מי שעוזר ומסייע (צילום: שאטרסטוק)

אם אמרו לכם שאסור לכם לוותר על הזכויות הרפואיות שלכם, בהחלט צדקו, בעוד מצוקות נפשיות עשויות להיות מוגדרות אפילו כתאונת עבודה, פגיעה, פיטורין או כל אירוע חריג אחר ולהוות בסיס לתביעת אובדן כושר עבודה, ולקבלת תלשום חודשי של אלפי ש"ח מביטוח לאומי, ישנם עדיין לא מעט אנשים אשר מעדיפים להתמודד עם מצוקותיהם הנפשיות לבדם. מה הם מפספסים ועל מה הם מוותרים כשהם לא פונים לעזרה? על פי מומחי המרכז לזכויות רפואיות, מסתבר שלא מעט.

כשמדברים על מימוש זכויות לאלו המתמודדים עם מצוקה נפשית מדברים גם על התמודדות עם קשיים בירוקרטיים עצומים לצד מבוכה שאנשים עשויים לחוות יחד עם הקשיים הנפשיים. בעקבות אותה מבוכה, שלפעמים אף מתגברת אצל האדם כשמדובר בקהילות מאוד מלוכדות, אנשים עשויים שלא לממש את הזכויות הרפואיות שלהם וגם לא לקבל את המענה הרפואי הראוי.

למה כדאי להסתייע בשירותי המרכז לזכויות רפואיות?

ייתכן שמגיע לכם לא מעט כסף וחבל שלא תדרשו אותו, חשוב לזכור גם את הנושא של הבירוקרטיה, ועדות רפואיות וכדומה, כשעוברים את התהליך של דרישת הזכויות הרפואיות בעזרת סיוע מקצועי, כל התהליך הבירוקרטי והתהליך של דרישת הזכויות נראים ומרגישים אחרת לחלוטין.

במקרים מסוימים ובעזרת הסיוע של המרכז לזכויות רפואיות, ניתן להנות מתשלומים שוטפים מביטוח לאומי לכל החיים, וכן תשלומים רטרואקטיבים שעשויים להגיע עד כדי סכומים של עשרות אלפי שקלים.

מה התהליך עד למימוש הזכויות?

חשוב מאוד לדעת, המרכז אינו גובה שום סכום כספי כזה או אחר עבור מימוש זכויות רפואיות של אנשים. רק במידה וזוכים, יגבה סכום מוגדר מראש הכולל ייצוג רופא מטעם המרכז ואבחונים מטעם המרכז. נוסף על כך, המרכז אינו גובה עלות על פתיחת תיק.

פגישת ייעוץ - הדרכים בהן נוכל לסייע לכם במימוש זכויותיכם הרפואיות לזכאות לקבלת כספים מהמדינה

מכון אבחונים - במכון האבחונים המקצועי שהקמנו לפני יותר מעשור, אנו דואגים ליצור עבורך חוות דעת רפואית

בניית תיק רפואי מיקוד וסינון המסמכים הערכת זמן לקבלת כספים

שיגור תביעה לאחר שיגור התביעה תוכלו לעקוב און ליין בסרגל הכסף

ליווי צמוד מעקב וליווי צמוד עד לקבלת ומימוש כלל הזכויות המגיעות לכם

אם אתם רוצים לממש את הזכויות שלכם אבל חוששים מבירוקרטיה וטרטור בין ועדות רפואיות שונות, כדאי עוד היום לקבל את הייעוץ והסיוע של גורמי המקצוע של מרכז הזכויות

בטלפון 0586555242

או במייל ergonist1@gmail.com

לאתר הבית https://www.ergonist.co.il/

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר