הפיגוע בחומש

משפחת הנרצח: כך נתנחם על מותו של יהודה הי"ד

משפחת הנרצח מהיציאה מהיישוב חומש, יהודה דימנטמן הי"ג, שקמה היום מהשבעה, מוציאה הודעה לתקשורת ומבקשת מהציבור להגיע לאזכרה; 'נתנחם בהשתתפות' (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אשת הנרצח במהלך ה'שבעה' (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

משפחת של הנרצח סמוך לחומש, יהודה דימנטמן הי"ד, מוציאה היום (חמישי) הודעה, בה היא קוראת לציבור להגיע לצעוד איתם וכן קוראת לממשלה לאפשר אותה.

שלומי דימנטמן, אחיו של יהודה הי"ד, קורא להצטרף לצעדה שמקיימת היום המשפחה. בהודעה שהוציא כתב האח השכול: "אנו משפחת דימנטמן נתנחם בהשתתפות המונית בעלייה למקום הירצחו של בננו האהוב יהודה הי"ד בישיבת חומש. אנו פונים לראשי המדינה והצבא לאפשר לכל מי שרוצה לנחמנו באבלנו הכבד לעלות עמנו לחומש".

היום, כאמור, תתקיים צעדה יחד עם בני משפחת דימנטמן ואישתו של יהודה הי"ד ובנם הקטן, לעבר הישיבה בחומש. הצעדה תצא בשעה 13:30 מהישוב שבי שומרון בו התגורר יהודה דימנטמן הי"ד.

הצעדה תעבור גם במקום הפיגוע בו התחבאה חוליית המחבלים ומשם ביצעה את הירי לעבר הרכב בו הוא נסע. כאמור, בתום הצעדה תיערך אזכרה לזכרו של יהודה, בהשתתפותם של רבנים, אישי ציבור וחברי כנסת רבים.

הארגון קדושת ציון החרדי, הוציא מוקדם יותר היום הודעה בא נאמר, "בעקבות ההחלטה המבישה לפנות את הישיבה מחומש, מתארגן אוטובוס לחרדים ובני תורה המעוניינים להשתתף באזכרה שתתקיים אי"ה בישיבת חומש, במלאת השבעה להירצחו של הקדוש הרב יהודה דימנטמן הי"ד, האוטובוס יצא מרחוב שמואל הנביא בירושלים - והוא ללא עלות".

כזכור, משטרת ישראל עצרה אתמול את ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, בחשד להפרת חוק ההתנתקות, זאת פחות משבוע מאז הפיגוע בסמוך למקום, בו נרצח האברך יהודה דימנטמן הי"ד.

בישיבת חומש מסרו בתגובה למעצר כי "בנט מחזיר את חוק ההתנקות לשולחן - פרס לרוצחים. בושה". עוד נאמר: "מעצר זה מצטרף למידע שהגיע לישיבה לפיו מיד בתום השבעה מתכוונת הממשלה להרוס את חומש ולהציב פלוגת מג"ב על מנת למנוע את חזרתם של התלמידים למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר