סאגת שליפת הנשק

קצין הכנסת לבן גביר: "הח"כ הכי מאוים במשכן"

אירוע בן גביר ממשיך להתגלגל, קצין הכנסת הודה כי ישנם גורמים שביקשו לא לאשר אבטחה לח"כ בן גביר. במקביל, אחראי במתחם חשף מקרה אלימות מוקדם יותר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

תיעוד מצולם: אירוע בן גביר ממשיך להתגלגל, קצין הכנסת הודה כי ישנם גורמים שביקשו לא לאשר אבטחה לח"כ בן גביר, במקביל, אחראי מערך החניות בגני התערוכה נשמע בהקלטה מדבר על מקרה אלימות מוקדם יותר של חברת האבטחה.

על פי דיווח של יוסי דוידוב, קצין הכנסת הודה אמש בפני בן גביר, בשיחה בין השניים כי הוא ״הח״כ הכי מאוים במשכן הכנסת״. בן גביר תהה מדוע אם כך לא מוצמדת לו אבטחה וקצין הכנסת השיב כי ״זו לא החלטה שלי, במשטרה ישנו גורם שמונע זאת״.

במקביל, בעדות של אחראי מערך החניות בגני התערוכה, מיכאל הוא מספר לצל כי כבר שעתיים לפני התקרית, אותם המאבטחים שתקפו את ח"כ בן גביר, איימו על עובדי גני התערוכה, קיללו ותקפו אותם באלימות קשה.

בהקלטה של אחד העובדים נשמע כי הזהיר שלמאבטח כלי כלשהו בכיס והיה קיים חשש לשלומם של העובדים.

בעדותו הוא מספר: "העמדתי את חברי מטעמי לידם בכניסה, כדי שיכוון את התנועה בין החניונים כי יש רבנים/ זמרים/ מפיקים שצריכים להגיע לבמה ויש את האורחים שצריכים להגיע לאולם, אז במקום שיהיה בלאגן גדול, אז בכניסה הוא בודק כרטיס ואומר להם איפה בדיוק לחנות כדי שזה יהיה המפלס שלהם הכי קרוב למקום שהם צריכים להגיע". .

"אני עמדתי בכניסה לחניון מינוס אחד כדי לקבל את הרבנים, פתאום המאבטח מגיע אליי ושואל אותי מה אתה עושה? אני אומר לו אני מכוון את המכוניות כל אחד למקומו... הוא אומר לי לך וקילל, אל תעשה לי פה פקק ועוד פעם אחת שאתה עושה לי פקק אני מגיע שובר אותך...".

"אמרתי לו מה אמרת? מי אתה בכלל שב במקום שלך ואל תפריע לי בעבודה שלי ולא נוצר שום פקק, הוא התקרב אליי דחף אותי והתחיל לאיים. מיד פניתי לאחראי המקום שישלח את המנהל מיד, המנהל הגיע ואני אומר לו "העובד שלך מאיים עלי" והוא מתחיל לקלל אותי ואת החבר שלי, המנהל והוא מדברים בערבית ובאמצע זורקים קללות ואז אנחנו ממשיכים לחבר שעומד בכניסה והם מחליטים להעיף אותנו שלא נעמוד שם, למרות שאפילו היינו במרחק רב מהם ולא מפריעים לכלום".

"אחרי כמה דקות חזרנו עם האחראי שלנו שם בהפקה ואמר לנו תעמדו כאן ודיבר איתם שהכל בסדר וכו'.. לא עוברים שתי דקות והחבר מצלצל שהוא הספיק כבר לחטוף בעיטה מהערבי ושהוא הלך לתיק והוציא משהו ושם בכיס ומתהלך סביבו בכעס ולכן הוא ברגע זה הלך לאולם ולא נשאר שם ...".

מיכאל הצהיר: "כמעט בוודאות הייתי מוציא את הנשק להגנה עצמית, הם התנהגו לאנשים כמו בהמות ללא רסן, גזעניים".

לסיום אמר: "הזוי שבמדינה שלנו מביאים מחבלים שיאבטחו את האירוע". ומבהיר כי היה מחסור בחניות פנויות: "מלא, אבל מלא חנו כמו בן גביר בצדדים והם לא אמרו מילה, ראו שבן גביר הגיע אז הם אמרו הוווו מצאנו יהודי טוב לאיים עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר