הבכיר סימן

בכיר במועצת השורא: "רע"מ לא תישאר בממשלה אם תוכרז מלחמה על עזה"

הקול קול צרצור והידיים ידי עבאס? ימים אחדים אחרי שהנציג בכנסת הכיר בישראל כיהודית וחטף, בכיר מועצת השורא סימן את הצעד שמולו רע"ם כבר לא תוכל להישאר בממשלה (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מליאת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

אברהים צרצור, לשעבר חבר כנסת וראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, הנמנה עם בכירי מועצת השורא - המועצה שמכתיבה את הקו של מפלגת רע"מ בכנסת - פרס היום (חמישי) את ה'קווים האדומים' של המפלגה לפרישה מממשלת בנט, בהם בין היתר - מלחמה בעזה.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, כתב צרצור: "לראשונה התנועה האסלאמית נכנסת לקואליציה השלטונית. התנועה והרשימה קבעו קווים אדומים שלא יישארו בקואליציה הממשלתית לדקה אחת אם תיפול אחת מהאזהרות הללו. רע"מ לא תישאר בממשלה אם תוכרז מלחמה על רצועת עזה, או הגדה המערבית".

צרצור הוסיף כי הכיבוש הישראלי פסול, ומה שנבע ממנו אינו תקף, והדגיש כי "זכותו של העם הפלסטיני לעצמאות ולטאטא את הכיבוש מכל השטחים שנכבשו ב-1967 - היא זכות לגיטימית המובטחת על פי כל החוקים וההחלטות הבינלאומיות".

חבר הכנסת לשעבר גם הבהיר כי "הימצאותה של המפלגה בקואליציה איננה מטרה או חזון, אלא כלי להשגת שינוי במשבר הפוליטי החברתי ממנו סובלים הפלסטינים בשטחי 48 . במידה והמטרה הזו לא תושג, הממשלה תלך לעזאזל".

מתן פלג, יו"ר 'אם תרצו' ומאור צמח מארגון 'לך ירושלים' הגיבו: "לא צריך לחפש סיבות עלומות מדוע עד כה הממשלה לא נקטה בשום צעד משמעותי למיגור הטרור. הסיבה ברורה: הפחד מנטישת רע"מ את הממשלה. הקול קול צרצור, הידיים ידי עבאס. הציבור הישראלי מוכרח להתעורר ולהבין שהממשלה הזו מובילה אותנו לכיוון פוסט ציוני ומסכנת את האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר