אחרי 33 שנה

יעקב הלפרין פורש מתפקידו באופטיקה

אחרי 33 שנה: יעקב הלפרין, מנכ"ל 'אופטיקה הלפרין', הודיע אמש לעובדי הרשת שהוא פורש מניהול הרשת החל מבעוד כשבוע. ההערכה יובא מנכ"ל חיצוני במקומו (אנשים, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אחרי 33 שנה: יעקב הלפרין, מנכ"ל 'אופטיקה הלפרין', הודיע אמש (חמישי) שהוא פורש מניהול הרשת.

על פי הפרסום באתר 'כלכליסט', בכנס השנתי של העובדים הודיע להם הלפרין כי החל מתחילת שנת 2022 הוא לא ישמש יותר כמנכ"ל ואין לו יותר סמכות ניהולית וכי הוא מעביר את המושכות לששת האחים שלו. אך הוא ימשיך להחזיק במניות הרשת כמו שאר האחים.
הרשת מעסיקה כיום כ-600 עובדים ב-140 סניפים ברחבי הארץ. והערכה היא שברשת יחפשו מנכ"ל חיצוני שיחליף את הלפרין.
"החל מתחילת ינואר אני לא משמש יותר כמנכ"ל, ואין לי יותר שום סמכות ניהולית", אמר יעקב הלפרין בכנס העובדים, "אני משאיר את זה לאחים ואחיות שלי שהם יקחו את זה קדימה".
לדבריו: "כל אדם צריך לעשות חשבון נפש בחיים וכל אדם יש לו רגעים שהוא צריך לדעת שיכול להיות שמישהו אחר יעשה את זה טוב ממנו, נכון ממנו, מתקדם ממנו. הגענו למקום גבוה מאוד. אנחנו נמצאים בשיא גם בסניפים וגם בעובדים".
בשנת 1988 הקים הרב רפאל הלפרין את 'אופטיקה הלפרין'. כשנפטר בשנת 2011, הוא הוריש את החברה בחלקים שווים לילדיו ומי שנבחר לנהל את הרשת ולהיות הפרזנטור שלה, היה בנו בכורו, יעקב, השותף בבעלות עליה עם אחיו ואחיותיו: משה, שמואל, חיה, דוד, אתי ויהודה - אך כאמור כעת הבן פרש מניהול החברה.
בשנת 2017 פורסם כי בעקבות חילוקי דעות בין בעלי המניות בחברה, מנכ"ל החברה יעקב הלפרין חיפש רוכשים לחברה על פי שווי שוק של 200 מיליון שקל, אך לבסוף דבר זה לא יצא לפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר