ריגש את הזמר

האברך קנה לעקיבא עלייה לתורה כ... "אות תודה"

אברך צעיר, שהתעקש לקנות עלייה לתורה ב-52 שקלים, מיהר לכבד בה את הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן, כ"תודה" על השירים להם הוא מאזין בקביעות, והצליח לרגש אותו (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
עקיבא (צילום: כיכר השבת)

הזמר והיוצר הדתי עקיבא תורג'מן, שהגיע היום (שני) להתפלל תפילת שחרית בבית הכנסת הופתע והתרגש כאשר אחד המתפללים, אברך צעיר, שמאזין לשיריו בקביעות - החליט לקנות לו עליה לתורה כאות תודה.

"קרה לי היום משהו מרגש..", כתב עקיבא בפייסבוק, "בבית הכנסת בו התפללתי מכרו את העליות לתורה (מתפללים מתנדבים לתת כמה שקלים לצדקה עבור החזקת בית הכנסת בתמורה לעליה לתורה שהם מקבלים) הגבאי הכריז: 'עליית שלישי' - '18 שקלים' צעק אחד מקצה בית הכנסת - '26 שקלים' קרא למולו אברך צעיר מהקצה השני, אחרי פינג פונג קצר המכרז הוכרע ב'52' לטובת האברך הצעיר. זה סכום לא מבוטל לבחור שכמותו...".

"האמת, אני פחות מתחבר לסיטואציה הזו בבית הכנסת (למרות שברור לי שזו דרך לשרוד את התשלומים השוטפים.. חשמל מזגנים נקיון וכו') אז בדרך כלל אני פשוט גונב לי כמה רגעים עם עצמי מתחת לטלית עד קריאת התורה", שיתף עקיבא.

בהמשך דבריו סיפר עקיבא שאחד המתפללים, האברך הצעיר, החליט לקנות לו מכספו עליה לתורה: "'פסס.. עקיבא..' - פתאום מישהו קורא לי מהצד, אני מסיט את הטלית ורואה את האברך הצעיר לפני רגע העלייה, ניגש אליי מרוגש ולוחץ את ידי ואומר: 'שתדע אין יום שאני לא שומע אותך.. השירים שלך מחזקים אותי בטירוף ואין לי דרך להחזיר לך טובה.. אני לא יכול לקנות אלבום כי אין לי איפה לשמוע אותו וללכת להופעה זה לא שייך, בעולם שאני חי בו.. אז קניתי בשבילך במתנה את העלייה הזו ואשמח שתעלה לתורה במקומי'. 'תודה אחי.. לא היית צריך', אני פולט לו בגמגום של מבוכה..".

לסיום כתב בהתרגשות: "לרגע חשבתי שדמיינתי דמעה בזווית העין של האברך המתוק הזה.. אבל אלה היו העיניים הרטובות שלי... וואו כמה דרכים יש בעולם להביע תודה.. לקבל אהבה בצורה כזו זה משהו מיוחד במינו, ריגשת איש יקר שאת שמך אפילו איני מכיר, הלוואי שאזכה להיות מכיר טובה כמוך ולהעביר את הטוב הזה הלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר