"מחזירים את אוסלו"

אבו מאזן נפגש בישראל עם שר הביטחון בני גנץ בראש העין

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום באופן חשאי עם אבו מאזן. מאז שנת 2010 אבו מאזן לא קיים אף פגישה עם שר רשמי בשטח מדינת ישראל. הנושא הרשמי "ביטחון וכלכלי" (מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גנץ ואבו מאזן (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. הפגישה נערכה בביתו של גנץ בראש העין. מדובר בפגישה ראשונה של אבו מאזן בישראל עם גורם רשמי ישראלי בשטח מדינת ישראל מאז שנת 2010.

הפגישה התקיימה בביתו של שר הביטחון בראש העין. בפגישה נכח מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן, וכן השר לנושאים אזרחיים ברשות הפלסטינית חסיין א-שייח וראש שירותי הביטחון הפלסטינים מאג'ד פארג'.
הפגישה ערכה כשעתיים וחצי - חלקה בפורום רחב וחלקה בארבע עיניים.

מלשכת שר הביטחון נמסר: "שר הביטחון בני גנץ נפגש הערב עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. השניים דנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות השונות שעל הפרק. שר הביטחון, עידכן את יו"ר הרשות הפלסטינית, כי בכוונתו להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתם הקודמת."

מפלגת הליכוד הגיבה לקיום הפגישה ומסרה כי "הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל."

ממפלגת 'הציונות הדתית' נמסר: "עשר שנים שהימין הצליח להפוך את אבו-מאזן ללא רלוונטי ולפרסונה נון-גרטה בעולם ולהוריד מסדר היום את שיח חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל. בנט וממשלת השמאל שלו מחזירים את אוסלו אל השולחן ואת אבו-מאזן למרכז הבמה. בנט, רע ליהודים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר