"לא נשתוק" • צפו

ח"כ מרגי זועם: "נצביע ברגליים ונבוא להילולה"

"בושה לממשלה שהיא שותקת, אנחנו לא נעבור בשתיקה, הציבור כולו יצביע ברגליים ויבוא בהמוניו להילולה", אמר ח"כ מרגי, בנוגע להודעת המשטרה על ביטול הילולת הבבא סאלי • צפו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מרגי זועם על החלטת המשטרה (צילום: ערוץ כנסת)

בעקבות הודעת משטרת ישראל היום (רביעי) על ביטול ההילולה של הבבא סאלי בשבוע הבא, חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס, עלה לנאום במליאת הכנסת, והודיע שלמרות שהוא שומר חוק, הוא יבוא להילולה.

"התחושה היא שלציבור המסורתי במדינת ישראל אין פה - זה המסר שהממשלה מעבירה", הסביר מרגי את הזעם, והוסיף: "אנחנו נבוא להילולה".

מרגי הוסיף: "זה צעד פחדני, ההילולה בנתיבות שונה ממירון. בגלל החלטת המשטרה - תהיה צעדת מחאה, יבואו מאות אלפים להילולה. אנחנו נצביע ברגליים, ההילולה תתקיים".

כזכור, מוקדם יותר היום, הוציאה המשטרה מכתב רשמי, בו כותב נחמן נגלר, מפקד מרחב הנגב כי בהתאם לסמכויות החוק "אני מורה כי בשנת 2022, לא תתקיים הילולת הבבא סאלי זצ''ל בהשתתפות הקהל הרחב".

"לא תותר כניסת הקהל הרחב לציוון קבר הבבא סאלי זצ''ל והמתחם המגודר סביב ציון הקבר", נגלר מדגיש: "לשם ביצוע החלטה זו ובהתאם לקבוע בחוק, ככל שיידרש הדבר, תפעל המשטרה באמצעים הדרושים כדי למנוע את כניסת הקהל הרחב ואת קיום ההילולא הציבורית, המשטרה תפעל כדי לפזרה או כדי למנוע כניסת אנשים נוספים, הכל לפי העניין".

נגלר מוסיף להדגיש כי "במקרה של התנגדות תשמש המשטרה בכוח באופן סביר כדי להתגבר על התנגדות זו".

בהמשך מובאים הסיבות לביטול האירוע שמבוססות על כך ש"אין היתכנות סבירה בפרק הזמן הקצר שנותר לעמוד בהוראות הבטיחות" כמו כן מצויין כי התפשטות זן ה'אומיקרון' והאי ודאות לגבי המגבלות שייתכן ויהיו מקשה על היערכות מתאימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר