חשיפת 'כיכר השבת'

מעצר הקיצוני הוארך: שלח לתקוף את אשת עורך 'המודיע'

בית המשפט האריך שוב את מעצרו של הקיצוני משה איראם, וזאת בשל גילויים חדשים של המשטרה בנוגע לתקיפות חדשות, בין היתר, הוא חשוד ששלח שליח לתקוף את אשתו של עורך המודיע (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
משה איראם נעצר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשיפת 'כיכר השבת': בית משפט האריך היום (חמישי) בשבעה ימים נוספים את מעצרו של הקיצוני, משה איראם, החשוד ששלח צעיר לתקוף את ח"כ פרוש ורבנים נוספים , בנוסף לאירועים הללו, הוא חשוד ששלח צעיר שריסס בגז פלפל את אישתו של עורך עיתון המודיע.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, שמאז ההארכת המעצר הקודמת, החשד כנגד איראם התחזק באופן משמעותי, גם בנוגע לעבירות קודמות וגם בנוגע לעבירות חדשות שהתגלו במהלך ימי החקירה.

הנציג, הגיש פעולות חקירה שביצעו במהלך הימים. "יש חומר חדש בענייננו, המשטרה ערכה אימות עם איראם והעצור השני בתיק, שהוא על פי החשד היה שליחו של איראם", הסביר נציג המשטרה.

תיעוד נחשף: שכירו של איראם מגיע לגזוז את זקנו של הרב (צילום: A,H מערכות על ידי אהרון היימליך)

"מחומר החקירה עולה", הוסיף נציג המשטרה, "שהוא פנה לעוד אנשים, והוא רצה להביא רוצחים שכירים ממדינה אחרת, כדי להוציא רצח לפועל".

נציג המשטרה הסביר, כשחשבתי שסיימנו עם החקירה, התברר מאז ההארכה האחרונה, שהתווספו אירועים נוספים, לרבות השחתת קבר של הרב שטיינמן בבני ברק תקיפה אשתו של עורך עיתון המודיע, התקיפה במקווה
זופניק, שליחת 7 מכתבי איומים לרבנים בקהילה החרדית, בגלל רצונם לאשר את חיסוני הקורונה.

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של הקיצוני בשבעה ימים נוספים.

כך בלשי הימ"ר עצרו את משה איראם; צפו

השופט אלעד לנג כתב בהחלטה: "מדובר בהארכת מעצר שלישית. בהחלטות קודמות בעניינו של המשיב נקבע כי קיים חשד סביר לכך שהמשיב פעל בצוותא לצורך תקיפה של 2 אנשי ציבור, אחד מהם הוא חבר כנסת, לרבות באמצעות גזירת זקניהם. כן נקבע כי קיים חשד סביר לכך שהמשיב הזמין את רציחתו של אדם".

"מאז הארכת המעצר האחרונה ביצעה המבקשת פעולות חקירה, פעולות אלה הביאו, הן לחיזוק החשד כנגד המשיב והן לחשדות חדשים ונוספים לביצוע עבירות של תקיפה והשחתת רכוש, הדומים באופים למעשים בעטים נעצר המשיב. בנוסף, מתקיימת בענייננו עילת מעצר של מסוכנות, וזו בדרגה גבוהה. מעבר לעובדה שהמשיב חשוד בכך שהזמין את רציחתו של אחר גם מעשי התקיפה המיוחסים לו, הינם בדרגת חומרה גבוהה, משתכליתם להשפיל אנשי ציבור על רקע תפיסה אידיאולוגית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר