התרסקות המסוק

הלוחם שניצל משחזר: "הצלחתי לחלץ את עצמי"

מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה ומפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין ביקרו את הפצוע מהתרסקות המסוק הצבאי, סרן רון בירמן, חיזקו אותו על פעילותו והוא שחזר את שאירע (צבא)

סרן רון בירמן משחזר (צילום: דובר צה"ל)

מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה ומפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין ביקרו היום (שלישי) את הפצוע מהתרסקות המסוק הצבאי, סרן רון בירמן, בבית החולים רמב"ם בחיפה.

במהלך הביקור שוחחו המפקדים עם הפצוע ועם משפחתו והביעו את הערכתם על אופן הפעולה וקור הרוח שהפגין הקצין.

מפקד חיל הים עם סרן רון בירמן (צילום: דובר צה"ל)

"התאונה קרתה באיזור 20:50", מספר בירמן, "אני הצלחתי לחלץ את עצמי מהמסוק הטובע, ולאחר מכן, אחרי ניסיונות רבים להוצאת החברים שלי, שחייני ופוגל, בעצם חולצתי על ידי סירת שיטור ימי. אני מאחל המון המון כוח ואהבה למשפחות, אני אוהב אתכם, תהיו חזקים".

המפקדים בביקור אצל סרן רון בירמן (צילום: דובר צה"ל)

כפי שדווח מוקדם יותר, במהל החקירה הראשונית התברר כי בירמן קפץ אל המים לאחר ההתרסקות - והתקשר אל מפקדו כדי לדווח אל ההתרסקות, ולאחר מכן ניסה לחלץ את שני הטייסים, שבהמשך מותם נקבע.

מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה, אמר לחייל: "עשית כל מה שיכולת וכל מה שאפשר, נהגת באחריות, חתירה למגע ורעות. אתה מוקף גם במשפחה וגם במשפחה השנייה שלך - חיל הים ושייטת 3. תחזיק מעמד, אני יודע שאתה חזק, אנחנו פה לכל מה שאתה שצריך. מחכים לך בחזרה".

מפקד חיל האוויר עם סרן רון בירמן (צילום: דובר צה"ל)

מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, אמר: "פעלת באומץ לב וקור רוח, אני שמח שאתה בחיים. אתה מקבל טיפול מצויין, תחזור במהרה, מחכים לך בבית וגם בטייסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר