אבל כבד בחב"ד

בשיא כוחו: ראש הישיבה האהוב נפטר ממחלת הסרטן

ראש הישיבה הרה"ח רבי ישעיה זושא וילהלם ז"ל - שחינך דורות של בחורי ישיבה, הלך הלילה לעולמו - בשיא כוחו, לאחר שחלה במחלה הנוראה • הלוויתו תיערך היום בארה"ב (בד"ה)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרה"ח רבי ישעיה זושא וילהלם ז"ל (צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד בחסידות חב"ד: הלילה (חמישי) נפטר הרה"ח רבי ישעיה זושא וילהלם ז"ל, ראש ישיבת 'מתיבתא' שע"י מוסדות אוהלי תורה, והוא בן 62 בלבד בפטירתו.

המנוח, היה מהדמויות המוכרות בשכונת קראון הייטס, והוא שימש בתפקידו כראש ישיבה קטנה במשך 32 שנה, והוא זכה לגדל מאות בחורים בדרך התורה והחסידות במסירות של ממש.

בהגיעו לפרקו הוא נישא לבת משפחת שפערלין, ולאחר נישואיהם עברו בני הזוג להתגורר בפנמה שבמרכז אמריקה, שם הם ביססו את הקהילה היהודית ואף הקימו את בית חב"ד המקומי.

בשנים האחרונות הרחיב רבי ישעיה זושא ז"ל את פעילותו התורנית, והוא עמד בראש מכון ללימודי סמיכה, דרכו הוא נתן הזדמנות לבעלי בתים מאנ"ש ושלוחי חב"ד בכל הגילאים להתחיל ולסיים את לימודי הסמיכה כהוראת הרבי זצ"ל.

בתקופה האחרונה חלה המנוח במחלה הקשה רח"ל, ובמהלך הלילה הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו ותלמידיו הרבים.

הלווייתו תתקיים היום בשעה 12:00 (שעון ארה"ב) בבית ההלוויות 'שומרי הדת' בבורו פארק שברה"ב, דרך בית 770, לבית החיים ע"ש מונטיפיורי, שם הוא ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר