רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפגישה של פרוש וכהנא; יו"ר הנהלת מרצ משלים מניין; ההתרמה של דרעי; אשת השיווק שלא יכלה לטוס; הריקוד של הרב יגאל כהן; ראש העיר והלוביסט; הנגיד שנתפס לומד משנה; טוקר וה'ברדק'; איש התיירות שעזב את הארץ; ה'ומניח' של יואלי דיקמן; הקליפ של שטיינמץ; הסיום של משה קליין ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פגישה אקראית? 'זופניק' שמנסה לסייע במאבק החרדים נגד הרפורמות בדת ומדינה בתפילה ותחנונים, הופתע לתפוס בכנסת את ח"כ מאיר פרוש, יו"ר 'שלומי אמונים', בשיחה עם השר והרפורמות מתן כהנא.

יו"ר ראש הנהלת מרצ ויו"ר מרכז הרצל אורי זכי (בעלה של השרה תמר זנדברג) נצפה משלים מניין לתפילה לתפילה במרכז הרצל. מהצד נראה מנכ"ל המשרד לירושלים ומורשת נתנאל איזק.

לא רק פוליטיקאי: ב‏הילולת הבבא סאלי, אצל האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא בנתיבות, ראינו את יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי מתרים אנשי עסקים ונגידים להדלקת הנר.

בהמשך ראינו את המיליונר עודד שריקי קונה את הדלקת נר לעילוי נשמת הבבא סאלי - במאה אלף שקלים.

מהו אאוצ'? אשת שיווק מאחד מכלי התקשורת החרדיים, הגיעה השבוע לנתב"ג על מנת לצאת לחופשה בנכר, אך בשדה התעופה עשתה כנדרש בדיקת קורונה - בה יצאה חיובית. לאור כך נדרשה לשוב לביתה ולחלום משם על החופשה.

על רקע המתקפות נגדו בעקבות התנגדותו לחוק הגיור, הגיע השבוע הרב הראשי נשיא בית הדין הגדול הרב דוד לאו להתייעצות אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שברך וחיזק אותו.

הגאון רבי יהודה דרעי, רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות, נתפס ברגע של עיון בספרו החדש של הראשון לציון הגר"י יוסף.

את מזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן ראינו בריקוד סוער עם קבוצת בחורים מתחזקים בציון הבעל שם טוב במז'יבוז'. רגע השיא: הרמת הרב על כסא והנפתו אל-על.

(צילום: מרדכי כהן)

הרב יהודה חזן, מקורבם של גדולי ישראל, נצפה מחתים את נכד הבבא סאלי - הגאון רבי משה אבוחצירא, למכתב גדולי ישראל שיתפרסם בימים הקרובים הקורא לזעוק בתפילה עקב גזירות ממשלת השמד.

בכנסת תפס ז'ופניק' את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם מזכיר ש"ס המיתולוגי ר' צביקה יעקובזון

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נצפה בקניות בשוק מחנה יהודה בירושלים ממש כאחד האדם.

(צילום: אליעד ירושלמי)

במהלך שמחת ה'שבע ברכות' לבנו של אליהו ברוכי, יו"ר 'יהדות התורה' בפתח תקווה, 'זופניק' זיהה לחיצת יד וחילופי מילים בין ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין לבין הלוביסט החרדי אליהו ארנד. ויהי לפלא.

(צילום: דוד קשת)

בליל שישי האחרון ראינו את הפרשן הבכיר ישראל כהן יחד עם פעילי 'דגל התורה' יהודה מנדלוביץ ויהודה אייזנברג והרב איסר שפריי, סועדים במסעדת 'שאבעס מלאבס' בפתח תקווה.

את בכירי שירות בתי הסוהר בישראל ראינו השבוע מגיעים לפגישה חשאית במשרד בעיר התורה והחסידות בני ברק.

לאחר הסלסולים, 'זופניק' לא הופתע לגלות שראש העיר אלעד ישראל פרוש הקדים את הילולת הבבא סאלי ונסע להתפלל בקברו בנתיבות כבר בתחילת השבוע.

(צילום: אבי רפאלי)

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש לא הסתפק בכך וחזר להילולת הבבא סאלי בנתיבות שם צפינו ברגע של פיוס עם סגנו יו"ר ש"ס בעיר יהודה בוטבול לצד הבמה המרכזית.

הנגיד שמוליק הלפרין נצפה בלימוד המשנה היומית ברכבו ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק.

את כתב הדתות של 'ערוץ 12', יאיר שרקי, תפסנו עם חברים בשוק מחנה יהודה.

בהמשך השבוע תפסנו את יאיר שרקי בדרכו לתפילת שחרית בירושלים כשהתפילין בידו, הרבה לפני סוף זמן קריאת שמע לשיטת הגר"א.

(צילום: משה קופצ'יק)

את ינקי דרעי, ראש המחלקה בהסתדרות, לכד 'זופניק' בתפילה חרישית מול ציונו הסגור של סידנא בבא סאלי זי"ע.

למחרת, עורך עיתון 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים נצפה מתברך מפי הגאון רבי שמעון בוסו נכדו של הבבא סאלי זיע"א ליד הציון הסגור.

לרגל ההילולא, רב הסלבס מרדכי חסידים זכה להתברך במאור פנים מהרבנית סימי תחי' אשת הבבא סאלי.

(צילום: יונתן בן טוב)

על הפקת ההילולה הגדולה הופקד דודי עזריאלי, שדאג לתפאורה יוקרתית לרווחת הבאים להתפלל בציון; הנה הוא כאן בתיאומים אחרונים עם בכירי משטרת ישראל מחוז דרום.

אבי בלומנטל ומני חדד מנהלי מטה ההסברה למגזר החרדי במשרד הבריאות, נצפו בפגישה חשאית עם הפרשן הבכיר ישראל כהן, לקראת פעילות אסטרטגית לעידוד חיסונים במגזר.

את איש התקשורת איתי גדסי תפסנו כשהוא מנצל את מערך הקניות לשבת לשיחה צפופה עם יועץ התקשורת ברק סרי.

במהלך סיור משותף בירושלים נצפו ראש העיר משה ליאון ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, בסוד שיח.

שלומי בלוך נצפה השבוע משקה בערק משובח את חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס והנציג הצרפתי בתנועה יוסי טייב, בהילולת הבבא סאלי שערך נכדו רבי משה בוסו באולמי 'קדמא'.

(צילום: ישראל שושן)

בעת ששוטטנו במסדרונות כנסת ישראל נתקלנו בשר לשעבר, הח"כ בהווה והפורש בעתיד, יענק'ל ליצמן, שרוע על כורסה ולצדו (הח"כ לעתיד?) מוטי בבצ'יק, הפוליטי של 'בחדרי' ארי קלמן והצמוד של אורי מקלב, דוד וורצמן. יומיים אחרי זה, קיבל ארי קלמן הודעה כי הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. רפו"ש.

זמן מה קודם לכן עוד נצפו מוטי בבצ'יק - של ליצמן, דוד וורצמן - של מקלב, ויעקב מורגנבסר - של גפני, בסוד שיח. ל'זופניק' נודע כי מי שברח מהמצלמה הוא הדובר של מקלב, יהודה מנדלוביץ.

'זופניק' שיצא לעזור בקניות לשבת באחת מחנויות הבשר בגבעת שאול בירושלים, תפס את יו"ר הכנסת מיקי לוי לוקח פסק זמן מהעימות החריף עם ח"כ דודי אמסלם, ומצטייד לשבת.

את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר 'זופניק' תפס בדרך לעוד כנס התפקדות.

ישראל אוזן, ראש מטה יו"ר ש"ס חבר-הכנסת אריה דרעי, נצפה בסיור בבית הכנסת היהודי העתיק בפראג.

סדרת הרשת 'ברדק' שלאחרונה נעלמה מהמסכים הצטיידה בשחקן חדש - שדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר שנצפה השבוע על סט הצילומים.

אחרי 5 שנים על ציר ישראל קפריסין - איש התיירות יוני כהנא ובני משפחתו עברו השבוע להתגורר בפאפוס שבקפריסין.

את הצלם אריה לייב אברמס תפסנו בנמל התעופה בן גוריון בדרכו לתעד את מופע 'האסק' בניו יורק.

פינת הנוסטלגיה: היועץ הרפואי הרב ראובן גשייד מ'רחשי לב' בהתייעצות וברכה אצל הבבא סאלי לפני שנים רבות.

(צילום: יצחק ברבר)

רכבו של המפיק דוד פדידה נתקע השבוע ונכנס לטיפול במוסך. למי זה לא קורה? למחרת, הגיע פדידה עם רכב חלופי ישן לאסוף את הזמר והיוצר שולי רנד, אותו הוא מייצג. "מי היה מאמין", הגיב רנד, "אני לא יודע אם אפילו יש שם לרכב הזה, איך נפלו גיבורים".

את הזמר והיוצר שולי רנד ראינו חוזר לילדות ומעביר את זמנו לפני הופעה במשחקיית ילדים.

כזה עוד לא ראיתם: הזמר אהרל'ה סמט והמעבד והמנצח יואלי דיקמן בביצוע משעשע בישיבה ושכיבה לטרנד השיר 'ומניח בקדושה'.

(צילום: יוני צור)

המוזיקאי והבמאי שרולי ברונכר נצפה מצלם את הזמר מוטי שטיינמץ לקליפ חדש. כך זה נראה מאחורי הקלעים...

(צילום: נתי אלבר)

הזמרים ישי ריבו ומוטי שטיינמץ ביצעו דואט מרגש במיוחד באירוע הוקרה לצוותי הרפואה ומתנדבי 'רחשי לב' לזכרו של הבחור בני בריף ז"ל.

(צילום ובימוי: יוני צור)

במוצאי שבת האחרון ערך הזמר משה קליין בביתו, סיום מסכת 'תענית'. תעשיית המוזיקה הגיעה לכבד, ביניהם: רולי דיקמן, אבי דרור, ישראל לובין, יוסי פרנקל, אברומי וינברג, נתי בדש, בריו חקשור, אייל שריקי, יהודה שוקרון, נתנאל ישראל, אייל טויטו ואבי מן.

הזמר החסידי מנדי וייס מצלם בימים אלו קליפ לשיר חדש שהולחן על ידי המלחין סנדי שטיינר. 'זופניק' ששמע כי מדובר בקליפ מושקע ביותר - השיג הצצה אל מאחורי הקלעים: סצנה שצולמה בבית כנסת מפואר בה אפשר לראות את השחקן החרדי חיים אליעזר פונפדר וניצבים נוספים.

(התיעוד באדיבות: סוכן השחקנים החרדי יוסי הופמן)

לא רק קלידן, גם קוסם: אבי דרור שהופיע השבוע בחתונה חרדית במודיעין עילית הדהים בקסמים את החתן וחבריו. מי שתיעד ונהנה אף הוא מהקסמים היה הזמר קובי גרינבוים שהופיע עם דרור באירוע.

הזמרים מאור אדרי ויובל טייב השתתפו בהילולת הבבא סאלי בבית שמש של הגאון הרב שלום ארוש ואיש העסקים מאיר בלעיש.

(צילום: יעקב עמר)

בשבע ברכות מצומצם שערך ‏הרב ברוך דרעי, חתנו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, לבנו של הרב יהודה מוזס רב הקהילה הספרדית בלוס אנג'לס, שהתחתן עם בת הרב מנחם שם טוב, השתתפו: רבה של באר שבע הגאון הרב יהודה דרעי, חברי הכנסת של ש"ס יואב בן צור ומיכאל מלכיאלי, פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, איש הציבור הצרפתי יוסי טייב, הרב שלמה קרלינשטיין מנהל ישיבת 'חברון', ועוד...

במהלך כנס ענק של 150 רכזים ומנהלי אזורים בירושלים שע"י 'ותן בליבנו' ו'לבקר בהיכלו' הוענק לסגן ומ"מ ר"ע י-ם צביקה כהן, חוברת מכובדת עם כל החבורות של בני העליה שנכתבו בחודשים אחרונים. אשריכם תלמידי חכמים.

איש החסד מאיר קווין נצפה כשהוא מתפלל את תפילת ערבית בבית הכנסת אנשי ירושלים בעיר מודיעין עילית.

(צילום איתמר קירשבוים)

בניחום אבלים אצל חברת הכנסת אתי עטיה מ'הליכוד' ראינו את יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין חיים ביבס לצידם של היועץ הרפואי יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' ויועץ המשרד לביטחון פנים אליהו ארנד.

איש העסקים רמי לוי וחבריו יחד עם הרב שלו מימון אביטן ומשגיח הכשרות מאיר עמר עוזרו של הראשון לציון, הגאון הרב יצחק יוסף, בסעודת ראש חודש שבט במסעדת 'לה סטורי' בשכונת מלחה בירושלים.

האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש הגיע השבוע לביקור חולים בבית חולים 'תל השומר' כשהוא מלווה ברב ברוך הימל הימל מ'רפואה וחיים' ורב בית החולים הרב יואב אוקנין.

את יועץ התקשורת שלמה וייזר תפסנו כשהוא בוחר יין, מהמובחרים שביינות, בעיר התורה והחסידות בני ברק.

הרב יעקב גלויברמן, מגיש פינת 'פרשת השבוע' ב'כיכר השבת' נצפה בניחום אבלים אצל יועץ התקשורת והיח"צ הבכיר רני רהב, היושב שבעה על פטירת אביו.

(צילום: בצלאל גלויברמן)

השחקן יהודה גרובייס החל בהכנות לצילומים לסרט חדש בפולין "הסיפור שנשכח" - סיפור על תולדות החסידות בהשתתפות ידוענים חרדים.

(צילום: איציק גרובייס)

השחקן החרדי ישראל ברקמן נצפה על סט הצילומים לסדרה 'המלאך המשחית' - בסצנת 'עמלק', משטרה וחרדים.

מנכ"ל הביטוח לאומי מאיר שפיגלר שהגיע לסיור מקצועי במרכז 'עדי בירושלים', נצפה בסיום הביקור המרגש, כותב דברי ברכה בספר המבקרים של העמותה.

"התחדשתי בתפילין לרגל ראש חודש שבט", כתב התסריטאי מני אסייג בחשבון הטוויטר שלו, ותהה: "מה דעתכם יהודים יקרים?". "יפהפיות", "שלמות של קדושה", הגיבו אחדים מהגולשים.

(צילום: מתוך טוויטר)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר